Εθνικές οδοί, ναυπηγεία, συγκοινωνίες, Μετρό Θεσσαλονίκης, ρευστότητα
Στο σύνολό τους χρήζουν άμεσης αντιμετώπισης, καθώς, πέραν όλων των άλλων, ελλοχεύουν και κίνδυνοι υψηλών… αποζημιώσεων.
Χαρακτηριστική περίπτωση; Η κατασκευή των πέντε μεγάλων εθνικών αυτοκινητοδρόμων. Αν δεν προχωρήσει, τότε το Δημόσιο θα πρέπει να καταβάλει έως και 2 δισεκατομμύρια ευρώ, με τη μορφή αποζημιώσεων, βάσει των συμφωνιών που έχουν υπογραφεί.
Άλλο παράδειγμα; Η περίπτωση των ναυπηγείων, που είτε καταφεύγουν στο άρθρο 99 είτε προσφεύγουν στη διαιτησία, ζητώντας σε μία μόνο περίπτωση αποζημίωση 1 δισ. ευρώ.
Στις αστικές συγκοινωνίες, των οποίων η αναδιάρθρωση καθυστερεί, η κατάσταση έχει φτάσει σε τόσο οριακό σημείο και είναι άγνωστο αν θα βρεθούν τα αναγκαία χρήματα για να πληρωθούν μισθοί. Την ίδια ώρα, το Μετρό Θεσσαλονίκης εξελίσσεται σε σύγχρονο «γεφύρι της Άρτας», ενώ η αγορά ξεμένει εντελώς από ρευστότητα…
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;