Με ανακοίνωση του ο TAP παρέθεσε έναν σημαντικό αριθμό …αριθμών όπου ούτε λίγο ούτε πολύ ενημερώνει τις τοπικές κοινωνίες ότι όλα πηγαίνουν καλά και το έργο προχωρά με βάση το χρονοδιάγραμμα. Βέβαια η Κοινοπραξία έχει μπροστά της να διαχειριστεί δύο πολύ μεγάλα προβλήματα, το πρώτο είναι τα περιβαντολλογικά και το δεύτερο είναι η στάση των πολιτών στην Καβάλα.
Διαβάστε επίσης: Κινδυνεύει ο TAP να γίνει «Το Φράγμα Της Μεσοχώρας»
Το έργο αντιμετωπίζει ήδη προβλήματα στην Ιταλία και όπως φαίνεται τα ίδια θα συμβούν και στην Ελλάδα με την Κοινοπραξία να έχει μια “Αζέρικη Αυταρχική” πολιτική όπου ουσιαστικά δεν ενημερώνει τις κοινωνίες, δεν έχει μπει σε καμιά διαδικασία διαβούλευσης για τα ανταποδοτικά και μέχρι στιγμής κάνει κάποιες χορηγίες κοινωνικού περιεχομένου. Οι Δήμαρχοι από την άλλη φαίνεται να μην αντιλαμβάνονται πλήρως την κατάσταση και να μην διακδικούν αυτά που τους αναλογούν. Χαρακτηριστική περίπτωση είναι του Δήμου Καβάλας όπου όταν η Hellas Press Media ζήτησε το σχόλιο της Δημάρχου, το γραφείο τύπου απάντησε πως δεν είναι κατάλληλη στιγμή να ανοίξουμε το θέμα.
Διαβάστε επίσης: Η νέα αναβολή της εκδίκασης των προσφυγών εναντίον του TAP και η σημασία της
Βέβαια, η Κοινοπραξία, μπορεί να στέλνει στο δίκτυο της Hellas Press Media τα δελτία τύπου αλλά μέχρι σήμερα δεν μας έχει απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα, παρόλο που στο τέλος παραθέτει e-mail για να επικοινωνούν τα ΜΜΕ (τις παρακάτω ερωτήσεις τις έχουμε στείλει αλλά ποτέ δεν απάντησαν)
Αναλυτικά και το Δελτίο Τύπου της Κοινοπραξίας
Ο Διαδριατικός Αγωγός Φυσικού Αερίου (TAP AG) βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει ότι η κατασκευή του αγωγού στην Ελλάδα, τη μεγαλύτερη γεωγραφική περιοχή που καλύπτει το έργο, προχωρά βάσει χρονοδιαγράμματος. Δέκα μήνες μετά την Τελετή Εγκαινίων για την Έναρξη των Κατασκευαστικών Εργασιών το Μάιο του 2016, η κατασκευή έχει προχωρήσει σημαντικά στις δύο από τις τρεις Περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας που θα διασχίσει ο αγωγός: την Ανατολική Μακεδονία-Θράκη και την Κεντρική Μακεδονία.
Στα τέλη Μαρτίου 2017, από το σύνολο των περίπου 550 χλμ. αγωγού που θα κατασκευαστούν σε ελληνικό έδαφος, οι ανάδοχοι εργολήπτες του ΤΑΡ έχουν ήδη:
Ταυτόχρονα
Αναφερόμενος στην έγκαιρη πρόοδο της κατασκευής ο Διευθυντής του TAP για την Ελλάδα, Rikard Scoufias, δήλωσε: «Θα ήθελα να συγχαρώ τις αναδόχους εταιρείες για την αποτελεσματικότητα και την ποιότητα της δουλειάς τους, και να ευχαριστήσω τις τοπικές κοινότητες και τις αρμόδιες αρχές για τη συνεργασία τους».
Με την πρόοδο των εργασιών, γίνονται προοδευτικά εμφανή και τα άμεσα οφέλη που προκύπτουν για τη χώρα, την οικονομία της, και τις τοπικές κοινότητες χάρη στην υλοποίηση του έργου:
Αναφορικά με το ύψους €32 εκατ. πρόγραμμα κοινωνικών και περιβαλλοντικών επενδύσεων που ο ΤΑΡ έχει οικειοθελώς δεσμευθεί να υλοποιήσει, θα πρέπει να σημειωθεί πως 40 περίπου τέτοιες πρωτοβουλίες έχουν ήδη ολοκληρωθεί και στις 3 Περιφέρειες της Βορείου Ελλάδας, το συνολικό ύψος των οποίων ανέρχεται στα €773.000. Βάσει της στρατηγικής του ΤΑΡ και τους άξονες επιλογής που έχει θέσει σε ό,τι αφορά τις κοινωνικές και περιβαλλοντικές του επενδύσεις, στις πρωτοβουλίες που έχουν ήδη υλοποιηθεί συγκαταλέγονται:
ΤΕΛΟΣ ΔΕΛΤΙΟΥ ΤΥΠΟΥ
Σχετικά με τον Διαδριατικό Αγωγό Φυσικού Αερίου (TAP)
Ο αγωγός TAP θα μεταφέρει φυσικό αέριο από το γιγαντιαίο κοίτασμα Shah Deniz II του Αζερμπαϊτζάν προς την Ευρώπη. Ο μήκους περίπου 878 χλμ. αγωγός θα συνδεθεί με τον αγωγό Trans Anatolian Pipeline (TANAP) στους Κήπους, στα ελληνοτουρκικά σύνορα, και θα διασχίζει την Ελλάδα, την Αλβανία και την Αδριατική θάλασσα, προτού εξέλθει στην ξηρά στη Nότιo Ιταλία.
Η όδευση του TAP μπορεί να διευκολύνει την προμήθεια φυσικού αερίου σε αρκετές χώρες της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, συμπεριλαμβανομένης της Βουλγαρίας, της Αλβανίας, της Βοσνίας-Ερζεγοβίνης, του Μαυροβουνίου, της Κροατίας κ.ά. Η προσγειάλωση του TAP στις ακτές της Ιταλίας παρέχει πολλαπλές δυνατότητες για περαιτέρω μεταφορά φυσικού αερίου της Κασπίας, σε μερικές από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές αγορές, όπως είναι η Γερμανία, η Γαλλία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ελβετία και η Αυστρία.
Ο TAP θα προωθήσει την οικονομική ανάπτυξη και τη δημιουργία θέσεων εργασίας κατά μήκος της διαδρομής του αγωγού και θα αποτελέσει σημαντική πηγή άμεσων ξένων επενδύσεων. Με τις πρώτες πωλήσεις αερίου προς τη Γεωργία και την Τουρκία να προβλέπονται για τα τέλη του 2018, οι πρώτες παραδόσεις στην Ευρώπη θα ακολουθήσουν γύρω στις αρχές του 2020.
Στο μετοχικό κεφάλαιο του ΤΑΡ μετέχουν οι εταιρείες: BP (20%), SOCAR (20%), Snam (20%), Fluxys (19%), Enagás (16%) και Axpo (5%).
Για ερωτήσεις από εκπροσώπους ΜΜΕ: media_gr@tap-ag.com
Περισσότερες πληροφορίες για τον TAP: www.tap-ag.gr | www.twitter.com/tap_pipeline
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;