Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Σύμφωνα με την τρέχουσα ειδησεογραφία, δημοσιεύθηκε η απόφαση για την αναστολή λειτουργίας 26 σχολικών μονάδων στην ΑΜΘ , εκ των οποίων 4 είναι μειονοτικά, καθώς δεν υπήρχαν εγγραφές μαθητών για το σχολικό έτος 2024-2025.
Σχολιάζοντας την παραπάνω απόφαση, ο Εγκάθετος Χουσεΐν Μπαλτατζή, [πρώτος σε σταυρούς υποψήφιος ευρωβουλευτής με το εθνικιστικό κόμμα EB/ΚΙΕΦ], ανέφερε σε δημόσια ανάρτησή του στα μκδ ότι “Κλείνουν ακόμη 4 τουρκικά δημοτικά σχολεία στη Δυτική Θράκη… Σε λίγα χρόνια δεν θα μας μένουν σχολεία!”
Κατ’επανάληψη έχουμε επισημάνει ότι “το τουρκικό παρακράτος και τα ενεργούμενα του Προξενείου υπονομεύουν τη νομιμότητα των Θράκη και δυναμιτίζουν την τήρηση των θεσμών της Ελληνικής Πολιτείας ξεκινώντας από την εκπαίδευση καθώς μέσω αυτής διεισδύουν στη τρισυπόστατη Μειονότητα, επιβάλλουν την επιταχυνόμενη τουρκοποίησή της και μέσω αφομοιωτικών τακτικών τρομοκρατούν τα σύνοικα στοιχεία και όλους όσοι αντιδρούν.Στο πλαίσιο αυτή της στρατηγικής εντάσσεται και η πολυπίπεδη θρησκειοποίηση της εκπαίδευσης που επιχειρεί να επιβάλει το παραθρησκευτικό και παρακρατικό πολιτικό ισλάμ της Θράκης.”
Το ενδιαφέρον, και σε αυτή την περίπτωση του Χουσεΐν Μπαλτατζή όπως παλαιότερα του πολυεγκαθέτου κ. Αχμέτ Καρά, είναι ότι αναπαράγει κατά γράμμα την τουρκική προπαγάνδα που εκπορεύεται από συγκεκριμένα κέντρα της γείτονος.
Ο κ. Χουσεΐν Μπαλτατζή, όπως και οι ομόφρονές του, εξακολουθεί να εκθέτει την Χώρα κατηγορώντας ψευδόμενος για τα όσα επικρατούν στην Ελληνική Εκπαίδευση των Μουσουλμανοπαίδων σε μία ενορχηστρωμένη δράση με τους προξενοκίνητους εκπροσώπους ξένων συμφερόντων.
Καταγράφοντας και αναλύοντας τα γραφέντα στον τουρκόφωνο τύπο της ημεδαπής και της αλλοδαπής, η τουρκική προπαγάνδα σε βάρος της Ελλάδας μέσω non paper(s) αναφέρει τα εξής:
Τα παραπάνω αναγράφονται σε δημοσιεύματα και αναρτήσεις εντός κι εκτός Ελλάδας ενώ κατέχουν ιδιαίτερη θέση σε αναφορές κυβερνητικών μέσων ενημέρωσης της Τουρκίας.
Αντί Επιλόγου
Μαίρη-Μαριγούλα Κοσμίδου: «Τα μειονοτικά σχολεία δεν “κλείνουν” αλλά αναστέλλεται η λειτουργία τους»
Γιατί ενοχλήθηκε το τουρκικό παρακράτος από τις αλήθειες για την μειονοτική εκπαίδευση;
Η τουρκική διπλωματία εργαλειοποιεί την μειονοτική εκπαίδευση στην Θράκη
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;