Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Ανατρέχοντας στις σελίδες των πηγών σχετικά με την τοπική ιστορία της Θράκης είναι εντυπωσιακή η ιστορία των Αβδήρων και ακόμη πιο ενδιαφέρων ο όρος “Αβδηριτισμός” που χρησιμοποιούν ιστοριογράφοι, ιστορικοί και λόγιοι ως συνώνυμο της ανικανότητας στη διαχείριση των δημοσίων πραγμάτων, της ακρισίας, της κενοδοξίας, της ευήθειας, της επιπολαιότητας, της αφέλειας, της μωρίας και της ματαιόδοξης ή/και ανόητης γενικώς συμπεριφοράς.
Η συγκριτική μελέτη της εθνοανθρωπολογίας και της κοινωνιολογίας από τον Ηρόδοτο μέχρι τις μέρες μας θα ήταν πολύ χρήσιμη για να καταλάβουμε , ενδεχομένως, τα όσα διαδραματίζονται σήμερα στον Ίασμο (εκεί όπου βρίσκονταν οι στάβλοι του Διομήδη ) και στα Άβδηρα (εκεί που εν αγνοία του (;) ο Δήμαρχος δημιούργησε μία δυσάρεστη κατάσταση για όλη την Θράκη).
Με τα του Ιάσμου έχουμε ασχοληθεί αρκετές φορές στο παρελθόν, αλλά τα Άβδηρα κατάφεραν να γίνουν πρωτοσέλιδο στην Τουρκία σε έντυπο του ερντογανικού καθεστώτος.
Δυστυχώς, ο Δήμαρχος Αβδήρων με την αμέλεια και την επιδεικτική του επιπολαιότητα κατάφερε να φέρει σε δύσκολη θέση την ελληνική διπλωματία, την Κυβέρνηση και την κοινωνία της Θράκης.
Το λιγότερο που θα έπρεπε να πράξει , θα ήταν ν’αναβάλει το προγραμματισμένο του ταξίδι στην Αθήνα για το συνέδριο της ΚΕΔΕ, και να προσπαθήσει να ρίξει τους τόνους στην τοπική κοινωνία αναλαμβάνοντας την (πολιτική) ευθύνη και να επιδείξει μεταμέλεια για την άλογη κίνηση της βεβήλωσης του μουσουλμανικού κοιμητηρίου στον Πετεινό.
Άλλος ένας “ασεβής” Δήμαρχος που εξέθεσε τον Πρωθυπουργό και την Ελληνική Πολιτεία…
Για να κατανοήσει κανείς την σοβαρότητα της κατάστασης πρέπει να διαβάσει την σύντομη και περιεκτική δήλωση του ΓΓ Θρησκευμάτων αλλά και την άμεση παρέμβαση της Μουφτείας Ξάνθης.
Θα πρέπει να τονίσουμε ότι τουλάχιστον, ως προς αυτό, η Επίσημη Πολιτεία λειτούργησε άμεσα και υπεύθυνα ενώ ο νεοδιορισθείς Τοποτηρητής Μουφτής επέδειξε γρήγορα ανακλαστικά!
Για την απουσία άλλων αρμοδίων υπηρεσιών έχουμε αναφερθεί εκτενώς! Για το πολιτικό δυναμικό της περιοχής επίσης!Οι άλλοι τοπικοί και πολιτικοί φορείς όπως και τα μέσα ενημέρωσης προσπάθησαν στο σύνολό τους να συγκαλύψουν το συμβάν, να μιλήσουν για fake news και να κουκουλώσουν όπως όπως την βέβηλη πράξη.Όλα αυτά στην Ελλάδα του 2022 και την εποχή των οπτικών ινών και της υπερπληροφόρησης!
Η συνέχεια είναι γνωστή, ωστόσο, από τις αντιδράσεις του κ. Χ. Ζεϋμπέκ και του ιδιώτη φυγόδικου και καταδικασθέντος θεολόγου κ. Αχμέτ Μετέ διακριβώθηκε η περαιτέρω στρατηγική του μειονοτικού παραϊερατείου και του παρα-ερντογανικού παρακράτους στην Θράκη: να περάσουν στον έλεγχο των μηχανισμών της Άγκυρας οι ΔΕΜΠ (follow the money) και να υποστηριχθούν υποψήφιοι σε αμιγώς μειονοτικά ή μεικτά πολιτικά σχήματα στις προσεχείς τοπικές εκλογές.
Η εμπλοκή του τουρκικού ΥΠΕΞ, του δικτύου προπαγάνδας και του ίδιου του Τούρκου Προέδρου (όπως δείχνει και το πρωτοσέλιδο της AKSAM) θα πρέπει να κινητοποιήσουν την Ελληνική Κυβέρνηση προς την κατεύθυνση ανάληψης ενεργειών και προληπτικών δράσεων που θ’αποτρέψουν μια ενδεχόμενη προβοκάτσια και προβολή ισχύος από την γείτονα.
Αντί επιλόγου ένα υπέροχο τραγούδι από τον Κομοτηναίο Θανάση Γκαϊφύλια
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;