Νίκος Αρβανίτης – Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας *
Οι εκλογές για την ανάδειξη του νέου προέδρου του EBEΡοδόπης δεν κατάφεραν να προσελκύουν το ενδιαφέρον της τοπικής διαδικτυακής κοινής γνώμης αφού οι μονομάχοι Αντώνης Γραβάνης και Γιάννης Κιλτσίκης παρουσιάζουν χαμηλό δείκτη αναφορών στο διαδίκτυο.
Τα keywords«Αντώνης Γραβάνης» και «Γιάννης Κιλτσίκης» κατέγραψαν σύμφωνα με το λογισμό του PaloProσυνολικά 91 αναφορές για τη χρονική περίοδο 28 Οκτωβρίου – 27 Νοεμβρίου 2017, αριθμό πάρα πολύ χαμηλό για διάστημα ενός μηνός. Οι απόψεις του καθένα για την επιχειρηματικότητακμ το πως θέλουν το ΕΒΕ απέτυχαν να προκαλέσουν ένα debate στα social mediaπου τα χρησιμοποιούν πολύ οι νέοι σε ηλικία επιχειρηματίες.Το ίδιο συνέβη και μετά το τέλος τηλεοπτικού τους debateστο STAR Βορείου Ελλάδος οπού κατέγραψαν ιδιαίτερα χαμηλά ποσοστά, γεγονός που πρέπει να προβληματίσει και τους δυο από τη στιγμή.
Ο Αντώνης Γραβάνης καταγράφει περισσότερες αναφορές από τον Γιάννη Κιλτσίκη (να επισημάνουμε πως αφαιρέσαμε τις αναφορές για το συνονόματό του δικηγόρο από τη Λάρισα). Ο κύριος όγκος των αναφορών και των δυο προέρχεται κυρίως από την αναπαραγωγή δηλώσεων τους σε τοπικά ΜΜΕ.
Αντώνης Γραβάνης – Κατανομή Καναλιών
Γιάννης Κιλτσίκης – Κατανομή Καναλιών
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τους δυο «μονομάχους» παρουσιάζουν οι αναφορές των συναισθημάτων στο ελληνικό διαδίκτυο όπου δείχνουν και τις προτιμήσεις του πάντα σε σχέση με το αριθμό αναφορών του καθένα. Ο Αντώνης Γραβάνης κερδίζει τις εντυπώσεις καθώς καταγράφει περισσότερα θετικά συναισθήματα (39.3%) από τον Γιάννη Κιλτσίκη (25%).
Αντώνης Γραβάνης – Συναισθήματα
Γιάννης Κιλτσίκης – Συναισθήματα
Η ανάλυση των ποιοτικών δεδομένων του PaloProγια τους Αντώνη Γραβάνη και Γιάννη Κιλτσίκη μας δείχνει ότι έχουν μηδαμινή παρουσία στα social mediaτα οποία αποτελούν πολύ σημαντικό εργαλείο σε διάφορες προεκλογικές εκστρατείες. Ο Αντώνης Γραβάνηςεμφανίζει μια πιο καλή εικόναστο διαδίκτυο που οφείλεται στο ότι παρουσιάζει ένα επιστημονικό – τεχνοκρατικό προφίλ σε σύγκριση με το Γιάννη Κιλτσίκη ο οποίος παρουσιάζει μια πιο λαϊκή εικόνα βασισμένη σε παραδοσιακές αξίες.
Και οι δύο όμως παρουσιάζουν μεγάλα ποσοστά «ουδετέρων» συναισθημάτων που μπορεί να ανταποκρίνεται τόσο στην «βουβή» κοινή γνώμη της περιοχής όσο και στην αδυναμία τους να προκαλέσουν το ενδιαφέρουν του ακροατηρίου-στόχου, που είναι κυρίως οι επαγγελματίες – μέλη του ΕΒΕΡ.
Εξίσου ενδιαφέρον είναι και το γεγονός ότι εκτός ελαχίστων αναφορών με τη μορφή της αναπαραγωγής δημοσιευμάτων κάποιων υποψηφίων και με τους δύο συνδυασμούς, δεν βλέπουμε «προεκλογικές σελίδες» στελεχών των συνδυασμών.
Οι προσωποπαγείς αναφορές των δύο επικεφαλής δεν συνοδεύονται από ανάλογες κινήσεις των συνεργατών τους, γεγονός που δεν διευκολύνει την αντίδραση και την διάδραση.
Την αδιαφορία και στάση αναμονής των χρηστών των social media θα πρέπει να την αποδώσουμε και στην ασάφεια των «προγραμματικών δηλώσεων» και των δύο υποψηφίων κάτι που καταγράφηκε και στα χαμηλά ποσοστά αντιδράσεων από το debate των δύο υποψηφίων.
Προσωπική εκτίμηση των συντακτών αυτού του σημειώματος είναι ότι η λανθασμένη τοποθέτηση ΚΑΙ των δύο υποψηφίων ως προς την ουσία του ρόλου του επιμελητηρίου αλλά και η ελλιπής «ατζέντα» για τα θέματα που απασχολούν τους επαγγελματίες της περιοχής, συμπεριλαμβανομένης και της κριτκής για τα πεπραγμένα των μέχρι τώρα διοικήσεων έχει αποπρασανατολίσει ή και αδρανοποιήσει το ακροατήριο και το κοινό των social media.
______________
*ΟΝίκοςΑρβανίτηςείναι Content Director τηςPalo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των διεθνών σχέσεων. Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά,βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου.
Ο Γιώργος Πρωτόπαπας είναι Sr. DataAnalyst της PaloServices. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος. Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000 -2014). Αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστήμιου Kent. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα courses και seminars για DigitalMedia, SocialMediaStrategies, DigitalMarketing&Advertising .
Είναι και οι δυοσυγγραφείς του βιβλίου «In social MEDIA RES» που με βάση το λογισμικό PaloPro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των social media και των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;