Η διήμερη επίσκεψη του πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα στην Τουρκία και η συνάντησή του με τον τούρκο πρόεδρο Ταγίπ Ερντογάν δεν περνάει απαρατήρητη από το σύνολο της ελληνικής διαδικτυακής κοινής γνώμης που όμως δεν αναδεικνύει σε μεγάλο βαθμότο θέμα και παραμένει κάπως αποστασιοποιημένη.
Το query «Αλέξης Τσίπρας – Ταγίπ Ερντογάν» κατέγραψε στο ελληνικό διαδίκτυο σύμφωνα με το σύγχρονο εργαλείο PaloPro για Web & Social Listening και Analytics 1.884συνολικές αναφορές για τη χρονική περίοδο 1 – 4 Φεβρουαρίου 2019.Οι περισσότερες αναφορές προέρχονται από τα Newsενώ το Twitterδεν εμφανίζει μεγάλη εμπλοκή στο σχολιασμό της επίσκεψης στην Τουρκία.Παράλληλα, τα συναισθήματα των αναφορών παρουσιάζουν μια πλειοψηφία ουδέτερων συναισθημάτων, ακολουθούν τα αρνητικά και τέλος τα θετικά συναισθήματα.
Θεματολογία
Η θεματολογία για την υπό εξέταση χρονική περίοδο σύμφωνα με τα MainTopicsτου PaloProεπικεντρώνονται στις ακόλουθες αναφορές:
Συμπεράσματα
Η ανάλυση περιεχόμενου (ποιοτικά δεδομένα) του PaloProδείχνει ότι η διαδικτυακή γνώμη εμφανίζεται αποστασιοποιημένη από τη συνάντηση Τσίπρα και Ερντογάν και τηρεί στάση αναμονής. Αναλυτικότερα:
_____________________
*ΟΝίκοςΑρβανίτηςείναι Content Director τηςPalo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων. Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά,βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 12 βιβλία του σε σερβική, αγγλική και ελληνική γλώσσα.
*Ο Γιώργος Πρωτόπαπας είναι Sr. DataAnalyst της PaloServices. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος. Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000 -2014). Αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστήμιου Kent. Με τη ιδιότητα του διεθνολόγου έχει μιλήσει και σε διεθνή συνέδρια στο εξωτερικό.ΈχειπαρακολουθήσειπιστοποιημέναcoursesκαιseminarsγιαDigitalMedia, SocialMediaStrategies, DigitalMarketing&Advertising.
Οι δυο είναι συγγραφείς του βιβλίου «In social MEDIA RES» που με βάση το λογισμικό PaloPro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των SocialMediaκαι των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;