Έρευνα της TNS Pentor, για λογαριασμό της Toshiba, αποκαλύπτει πώς αγοράζουν τηλεόραση οι καταναλωτές στη χώρα μας.
Για τους περισσότερους ερωτηθέντες, το Ίντερνετ χρησιμοποιείται κυρίως για να συγκρίνουν τιμές και να πληροφορηθούν για τα τεχνικά χαρακτηριστικά των μοντέλων – και για το δεύτερο, το 87% επιλεγεί τις ιστοσελίδες των ίδιων των κατασκευαστών. Εξάλλου, τα βασικότερα κριτήρια προτίμησης μιας συγκεκριμένης συσκευής είναι η φήμη του κατασκευαστή, μαζί με την ποιότητα της εικόνας. Οι συμβουλές τρίτων, ίσως ειδικότερων, φαίνεται ότι παίζουν πολύ μικρό ρόλο.
Η έρευνα αγοράς, πάντως, δεν φαίνεται να διαρκεί πολύ. Το 30% δήλωσε ότι χρειάστηκε μια εβδομάδα για να αποφασίσει ποια τηλεόραση θα αγοράσει, ενώ το 28% λιγότερο από επτά ημέρες.
Παρά την οικονομική κρίση, πάνω από το 50% των συμμετεχόντων σχεδιάζουν να αγοράσουν καινούρια συσκευή μέσα στην επόμενη τριετία, με το 28% να δηλώνει ότι θα προμηθευτεί μία νέα συσκευή στους επόμενους 12 μήνες. Αυτοί που σκοπεύουν να αγοράσουν καινούρια τηλεόραση μέσα στον επόμενο χρόνο είναι σε μεγαλύτερο ποσοστό κάτοχοι LED (31%), και διαθέτουν σχετικά υψηλό εισόδημα (1.500 – 2.500 ευρώ μηνιαίως σε ποσοστό 34%, ή πάνω από 2.501 ευρώ σε ποσοστό 31%).
Όσον αφορά τον αριθμό των TV που ήδη διαθέτουν οι Έλληνες, περίπου το 81% δήλωσε πως έχει τουλάχιστον δύο τηλεοράσεις στο σπίτι του. Όπως είναι φυσικό, περισσότερες τηλεοράσεις διαθέτουν εκείνοι οι καταναλωτές που έχουν υψηλότερο εισόδημα. Οι τηλεοράσεις που προτιμούν οι καταναλωτές είναι τεχνολογίας CRT (40%) και LCD (38%).
Εκτός από τη χώρα μας, η έρευνα πραγματοποιήθηκε επίσης σε άλλες πέντε χώρες (Κροατία, Τσεχία, Πολωνία, Ρουμανία και Τουρκία).
Του Κώστα Δεληγιάννη
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;