Αυτές είναι οι δημιουργίες της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας Changan, η οποία έχοντας ως σκοπό να πουλά τα μοντέλα της και σε αγορές εκτός της Κίνας, στη Φρανκφούρτη παρουσίασε τα S95 Concept, Z5, Raeton, Eado XT και Eado Hybrid.
Στην εταιρία εργάζεται πλέον και ο δικός μας, ο Ανδρέα Ζαπατίνας, αφού έχει αναλάβει τη θέση του Advanced Design Department Manager στο ευρωπαϊκό τμήμα σχεδιασμού της εταιρίας που άνοιξε πρόσφατα στο Τορίνο. Ο Ζαπατίνας έχει εργαστεί σε αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες στο παρελθόν όπως στο Fiat Group και στη Subaru. Στη τελευταία μάλιστα ήταν και αρχισχεδιαστής της για τη περίοδο 2002 – 2006.
Κατά τη θητεία του στο Fiat Centro Stile (1988 – 1994), συνάντησε για πρώτη φορά τον Chris Bangle. Ήταν επικεφαλής εξωτερικής σχεδίασης της Fiat Barchetta, ενώ συνέβαλε στο σχεδιασμό του Fiat Coupé και της Alfa Romeo 145. Το 1994 ακολούθησε για 4 χρόνια τον Bangle στην BMW, αλλά το 1998 επιστρέφει στο Fiat Group ως αρχισχεδιαστής του Alfa Romeo Centro Stile στο Μιλάνο, κατασκευάζοντας το πίσω μέρος της 147.
Το 2002 ο Ζαπατίνας αναλαμβάνει αρχιστασιαστής της Subaru βγάζοντας στην αγορά την αμφιλεγόμενη “spread wings” γρίλια που τοποθετήθηκε αρχικά στο Subaru R2 και μετά στα B9 Tribeca και Impreza. Η Subaru είχε αναφέρει τότε πως η ιδέα της γρίλιας αυτής είχε προταθεί πριν ο Ζαπατίνας προσχωρήσει στη Subaru, με τον Έλληνα σχεδιαστή να αποχωρεί από τη Subaru τον Ιούλιο του 2006. Προτού αναλάβει τη νέα θέση στην Changan, ο Ζαπατίνας είχε εργαστεί και ως σχεδιαστής στην KLEEMANN, την εταιρία κατασκεύης ανελκυστήρων.
Πηγή : AutoBlog.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;