Σημειώνοντας πωλήσεις 4 εκατομμυρίων μόνο για το μήνα Δεκέμβριο, το Kindle Fire, το γνωστό tablet της Amazon, είναι μακράν το πιο επιτυχημένο budget tablet της κατηγορίας του, φυσικά στην αγορά των ΗΠΑ. Σε αντίθεση, τα ανταγωνιστικά Android tablets παραμένουν χαμηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών.
{loadposition likebox} {loadposition tweet}
Όπως έδειξε σχετική έρευνα αγοράς, το Kindle Fire σημειώνει πολύ μεγάλη επιτυχία, όχι μόνο σε πωλήσεις συσκευών, αλλά και σε αγορές εφαρμογών. Από το Νοέμβριο που άρχισαν οι πωλήσεις του μέχρι και πριν από λίγες ημέρες, καταγράφηκαν τόσα πολλά downloads σε Android apps μέσω Kindle Fire, που του δίνουν ένα ποσοστό επί της αγοράς 36%.
Την ίδια στιγμή, το πιο επιτυχημένο Android tablet, το Samsung Galaxy Tab 10.1, έπεσε από το 64%, στα ίδια επίπεδα με εκείνα του Kindle Fire, δηλαδή στο 36%. Και για να αναφέρουμε ακόμη ένα άλλο ενδεικτικό στοιχείο, το επίσης πολύ γνωστό και πολυδιαφημισμένο Motorola Xoom, κατέγραψε μόλις 200.000 πωλήσεις, την ίδια χρονική περίοδο που πουλήθηκαν τα 4 εκατομμύρια Kindle Fire.
Η βασική αιτία της επιτυχίας του tablet της Amazon είναι ότι διατίθεται στο χαμηλό κόστος των 199 δολλαρίων, τη στιγμή που τα «καλά» Android tablets ξεκινούν περίπου από τα 350. Παράλληλα, η Amazon προσεγγίζει τον καταναλωτή με τρόπο παρόμοιο με εκείνο της Apple, με άλλα λόγια δεν πουλά ένα «στεγνό» κομμάτι hardware, αλλά χτίζει γύρω από αυτό ένα ολοκληρωμένο οικοσύστημα από υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας, κάτι το οποίο δεν μπορεί να προσφέρει κανείς άλλος.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;