Σε ενδοπασοκική υπόθεση εξελίχθηκαν οι εκλογές για την Κεντροαριστερά καθώς στο δεύτερο γύρο αναμετρήθηκαν η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Φώφη Γεννηματά και ο ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ Νίκος Ανδρουλάκης. Η νίκη της Γεννηματά και οι δηλώσεις των υποψηφίων για ένα νέο φορέα που φιλοδοξεί να διαδραματίσει ρόλο κλειδί στο πολιτικό σκηνικό αντιμετωπίστηκαν επιφυλακτικά από την πλειοψηφία των χρηστών των social media καθώς δεν πείστηκαν ότι πρόκειται πράγματι για κάτι καινούργιο απαλλαγμένο από τα βαρίδια του παρελθόντος.
Η εκλογική αναμέτρηση για την ηγεσία της Κεντροαριστεράς ανέδειξε χαμένους και κερδισμένους, σύμφωνα με τη μελέτη των δεδομένων της πλατφόρμας PaloPro, των ποσοτικών και ιδιαίτερα των ποιοτικών όπου αποτυπώνουν και το περιεχόμενο της σκέψης των χρηστών των social media. Η ανάλυση των δεδομένων έγινε κατά την χρονική περίοδο 12 – 22 Νοεμβρίου 2017. Η προηγούμενη αναλυση μας για την Κεντροαριστερά γράφτηκε την χρονική περίοδο 11 – 22 Σεπτεμβρίου 2017, πριν τη διεξαγωγή του πρώτου γύρου των εκλογών.
Η Φώφη Γεννηματά, ο Νίκος Ανδρουλάκης, ο Δήμαρχος Αθηναίων Γιώργος Καμίνης και ο πρόεδρος του κόμματος Ποτάμι Σταύρος Θεοδωράκης αξιολογήθηκαν από την ελληνική διαδικτυακή κοινή γνώμη. Αναφορικά με τα ποσοτικά δεδομένα προσπαθήσαμε να απομονώσουμε όσο μπορούσαμε fake profiles στα social media που ως γνωστόν διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην πολιτική διαδικτυακή επικοινωνία
Οι αναφορές και τα συναισθήματα για τους προαναφερόμενους υποψήφιους της Κεντροαριστεράς καταγράφονται ως εξής στα ακόλουθα γραφήματα:
Θεματολογία
Η θεματολογία για την υπό εξέταση χρονική περίοδο 12 – 22 Νοεμβρίου 2017 επικεντρώθηκε σύμφωνα με τα Top Mentions του Palo Pro στις ακόλουθες αναφορές:
Συμπεράσματα
H λεπτομερής ανάλυση των ποσοτικών και ιδιαίτερα ποιοτικών δεδομένων του PaloPro έδειξε ότι η ελληνική διαδικτυακή κοινή γνώμη αντιμετώπισε τις εκλογές του νέου φορέα της Κεντροαριστεράς ως εξής:
_________________
Ο Νίκος Αρβανίτης είναι Content Director της Palo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των διεθνών σχέσεων. Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά, βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου.
Ο Γιώργος Πρωτόπαπας είναι Sr. Data Analyst της Palo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος. Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000 -2014). Αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστήμιου Kent. Έχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα courses και seminars για Digital Media, Social Media Strategies, Digital Marketing & Advertising .
Είναι και οι δυο συγγραφείς του βιβλίου «In social MEDIA RES» (2016) που με βάση το λογισμικό Palo Pro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των social media και των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;