Μετά από σχεδόν 2 χρόνια παγωμένων έργων ζωντανεύει και πάλι το έργο στο βόρειο τμήμα του κάθετου άξονα της Εγνατίας Οδού Θεσσαλονίκη-Σέρρες-Προμαχώνας.Σύμφωνα με την απόφαση 778 του ΔΣ της Εγνατίας Οδού αποφασίστηκε η δημοπράτηση για την ολοκλήρωση των έργων στο τμήμα Κάτω Άμπελα-Προμαχώνας. Η δημοπράτησης θα γίνει στις 24 Σεπτεμβρίου ενώ ο προϋπολογισμός είναι 11,6εκ.ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ).
Βασικό σχέδιο του έργου είναι η ολοκλήρωση της κατασκευής των τμημάτων 60.3.3 “Κάτω Αμπέλα – Α/Κ Πετριτσίου” μήκους 9,44 χλμ. και 60.3.4 “Α/Κ Πετριτσίου – Προμαχώνας” μήκους 14,74 χλμ. του Κάθετου Άξονα 60 “Δερβένι – Σέρρες – Προμαχώνας”, ο οποίος αποτελεί μέρος του Πανευρωπαϊκού άξονα IV. Η χρηματοδότηση του έργου εξασφαλίζεται μέσω του Ε.Π. Ενίσχυση προσπελασιμότητας 2007-2013 από πόρους της Ελλάδος και της Ευρωπαϊκής Ένωσης – Ταμείο Συνοχής.
Στις εργασίες περιλαμβάνονται η κατασκευή της αρτηρίας του Κάθετου Άξονα στο τμήμα Κ. Αμπέλα – Α/Κ Πετριτσίου από Χ.Θ. 0 + 000 μέχρι το πέρας του τμήματος 60.3.3 (Χ.Θ. 9 + 441,42), η ολοκλήρωση της κατασκευής του Α/Κ Σιδηροκάστρου και η κατασκευή του αντιολισθηρού τάπητα στον αυτοκινητόδρομο και στα κλαδιά των Ανισόπεδων Κόμβων του τμήματος 60.3.4 από Α/Κ Πετριτσίου έως το πέρας του Κάθετου Άξονα 60 στην περιοχή του Προμαχώνα. Επίσης περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση της κατασκευής του παράπλευρου και εγκάρσιου οδικού δικτύου της αρτηρίας του τμήματος Κάτω Αμπέλα –Α/Κ Πετριτσίου συνολικού μήκους 11,00 χλμ. περίπου.
Τέλος περιλαμβάνεται η κατασκευή αντίβαρων σε επιλεγμένες θέσεις της αρτηρίας εκατέρωθεν του τμήματος 60.3.3 καθώς και όλες οι απαιτούμενες εργασίες για την κατασκευή δύο σταθμών διοδίων, οκτώ διελεύσεων έκαστο, επί του Κάθετου Άξονα, ένας στην περιοχή του Στρυμονικού περί τη Χ.Θ. 44 + 500 της ενιαίας χιλιομέτρησης του Άξονα και ένας στην περιοχή του Προμαχώνα περί τη Χ.Θ. 95 + 000 της ενιαίας χιλιομέτρησης του Άξονα.
Περιλαμβάνονται εργασίες χωματουργικών, τεχνικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, σήμανσης-ασφάλειας, οικοδομικών και η/μ εγκαταστάσεων.
Η χρονική διάρκεια υλοποίησης είναι 6 μήνες, ενώ το μήκος των έργων είναι 9χλμ. Αν δεν υπάρξουν προβλήματα η σύμβαση θα υπογραφεί μέχρι το τέλος του έτους και το καλοκαίρι του 2014 θα παραδοθεί στην κυκλοφορία. Να θυμίσουμε πως το έργο είχε ξεκινήσει το 2007 αλλά δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και η εταιρεία που το είχε αναλάβει κρίθηκε έκπτωτη και το έργο έμεινε παγωμένο για 2 τουλάχιστον χρόνια.
Εκτός από το χρόνο προθεσμίας περαίωσης του συνόλου του έργου υπάρχουν και οι παρακάτω τμηματικές προθεσμίες:
1η ενδεικτική προθεσμία: 1 μηνάς από την υπογραφή της σύμβασης. Ο Ανάδοχος υποχρεούται να υποβάλει οργανόγραμμα του εργοταξίου. Στον ίδιο χρόνο πρέπει να προταθούν άλλα εργαστήρια .
2η ενδεικτική τμηματική προθεσμία: 2 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης: Ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει υποβάλλει για έγκριση το σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας κ.α
3η ενδεικτική τμηματική προθεσμία:3 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης: Ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει την κατασκευή της κάθετης οδού 6 να έχουν γίνει εργασίες χωματουργικών, υδραυλικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών,Η/Μ, σήμανσης και ασφάλισης. Εφαρμογή της παράκαμψης Της Ε.Ο μέσω της κάθετης οδού 6.
4η ενδεικτική τμηματική προθεσμία: 4 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης: Ο Ανάδοχος υποχρεούται να έχει ολοκληρώσει τις υπολειπόμενες εργασίες του τμήματος της αρτηρίας από την Κάτω Αμπελα- Ανισόπεδος Κόμβος Πετριτσίου.
Πηγή : ypodomes.com
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;