Γράφουν Νίκος Αρβανίτης – Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας *
Καθώς το πολιτικό «θερμόμετρο» ανεβαίνει και επανεμφανίζονταισενάρια για εκλογές ενδιαφέρον αποτελεί το πως η ελληνική διαδικτυακή κοινή γνώμη αξιολογεί τις κινήσεις του Αλέξη Τσίπρα και του Κυριάκου Μητσοτάκη. Οι δυο πολιτικές άνδρες εκτίθενταικαθημερινάστους χρήστες των SocialMedia.
Συγκεκριμένα, τα query«Αλέξης Τσίπρας» και «Κυριάκος Μητσοτάκης» κατέγραψαν στο ελληνικό διαδίκτυο σύμφωνα με το σύγχρονο εργαλείο PaloPro για Web & Social Listening και Analytics10.711 συνολικές αναφορές για τη χρονική περίοδο 1- 7 Ιανουαρίου 2019. Oαριθμός των αναφορών για τον Αλέξη Τσίπρα είναι μεγαλύτερος συγκριτικά με τον Κυριάκο Μητσοτάκη εξαιτίας της ιδιότητας του πρωθυπουργού. Παράλληλα, τα συναισθήματα των αναφορών δεν παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές για τα δυο queriesκαι το κοινό τους σημείο είναι η πλειοψηφία των ουδέτερων συναισθημάτων. Η ανάλυση βασίστηκε σε αντιπροσωπευτικό δείγμα εξετάζοντας τoimpactτων αναφορών στο διαδίκτυο, τις αναπαραγωγές των αναφορών και τα retweets, τους influencersκαι τους referrers.
Θεματολογία
Η θεματολογία για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο επικεντρώθηκε σύμφωνα με τα MainTopicsτου PaloProστις ακόλουθες αναφορές:
Συμπεράσματα
Η ανάλυση περιεχομένου του PaloPro δείχνει ότι η πλειοψηφία της ελληνικής διαδικτυακής κοινής γνώμης είναι επιφυλακτική και καχύποπτη προς Αλέξη Τσίπρα και Κυριάκο Μητσοτάκη. Αναλυτικότερα:
____________________
*ΟΝίκοςΑρβανίτηςείναι Content Director τηςPalo Services. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων. Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά, βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 12 βιβλία του σε σερβική, αγγλική και ελληνική γλώσσα.
*Ο Γιώργος Πρωτόπαπας είναι Sr. DataAnalyst της PaloServices. Είναι Διεθνολόγος – Δημοσιογράφος. Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000 -2014). Αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστήμιου Kent. Με τη ιδιότητα του διεθνολόγου έχει μιλήσει και σε διεθνή συνέδρια στο εξωτερικό.ΈχειπαρακολουθήσειπιστοποιημέναcoursesκαιseminarsγιαDigitalMedia, SocialMediaStrategies, DigitalMarketing&Advertising.
Οι δυο είναι συγγραφείς του βιβλίου «In social MEDIA RES» που με βάση το λογισμικό PaloPro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των social media και των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;