Τραγελαφικές καταστάσεις, που απορρέουν από την πολιτική της Κυβέρνησης και την απραξία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Περιφέρειας, που τις κρίσιμες ώρες τα ρίχνουν στα «πρωτοφανή» καιρικά φαινόμενα.
Στο «ίδιο έργο» οι αγανακτισμένοι πολίτες της Αττικής με πρωτόγνωρους και πολύωρους εγκλωβισμούς στην Αττική οδό, στην Μεσογείων στην Κατεχάκη, στα τρένα.
-οι δρόμοι της πρωτεύουσας απροσπέλαστοι όχι μόνο λόγω του χιονιού αλλά και των πεσμένων δέντρων και των κομμένων καλωδίων ρεύματος σε πολλά σημεία.
-διακοπές ρεύματος σε πολλές περιοχές
-ασθενείς και εργαζόμενοι δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν τα Νοσοκομεία
-η τροχαία έβαλε έναν διανομέα προκειμένου να αναλάβει τη ρύθμιση της κυκλοφορίας στην Λ.Μαραθώνος.
Τραγελαφικές καταστάσεις, που απορρέουν από την πολιτική της Κυβέρνησης και την απραξία της Τοπικής Αυτοδιοίκησης και της Περιφέρειας, που τις κρίσιμες ώρες τα ρίχνουν στα ”πρωτοφανή” καιρικά φαινόμενα Οι Κυβερνητικές ευθύνες δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από τις τεράστιες ευθύνες των «ιδιοκτητών» των αυτοκινητοδρόμων. Όλοι είναι συνυπεύθυνοι και συνδιαχειριστές γιατί στόχος δεν είναι η προστασία των πολιτών, αλλά η κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων στις υποδομές, στις κατασκευές στην ενέργεια κ.α.
Μία Κυβέρνηση που δημιουργεί αυτοκινητοδρόμους ακριβοπληρωμένους από το λαό, όπως η Αττική οδός..Ένας Πρωθυπουργός που προσπαθεί να εξαγοράσει τους ταλαιπωρημένους πολίτες με 2000 ευρω, για να κουκουλώσει την ανικανότητα του επιτελικού κράτους και τα εκατομμύρια που δίνονται στις δύο τεράστιες κατασκευαστικές που εκμεταλλεύονται την Αττική Οδό (Ακτωρ και Αβαξ)
Η Αττική οδός είναι ένα από τα πιο κερδοφόρα έργα παραχώρησης του Δημοσίου με κέρδη τεράστια και εγγυημένα.Τα τελευταία 15 χρόνια οι εισπράξεις από τα διόδια αγγίζουν τα 3 δις ευρώ.Μία αρχική επένδυση ύψους 1,25 δις. ευρώ όπου οι μέτοχοι κατέβαλαν μόνο το 15% και το υπόλοιπο ποσό προήλθε από δανεισμό και κρατική συμμετοχή.Το 2021, οι μέτοχοι της Αττικής Οδού: ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ (65,75%), όμιλος ΑΒΑΞ Α.Ε. (34,21%) και η γαλλική EGIS PROJECTS (0,04%) πραγματοποίησαν μείωση κεφαλαίου και μοιράστηκαν το 82,8 εκατ. ευρώ που προέκυψαν.Εγγυημένα, μεγάλα κέρδη που τα πληρώνουν οι φορολογούμενοι.
Η σύμβαση για την Αττική οδό λήγει και δεν έχει γίνει η μεγάλη συντήρηση του δρόμου, κόστους πολλών εκατομμυρίων ευρώ.Εδώ δεν φρόντισαν να κρατήσουν καθαρό τον δρόμο που είναι υποχρέωση τους
Η Ιωάννα Λιούτα είναι Πολιτική Αναλύτρια με εξειδίκευση στην Οικονομική Διακυβέρνηση και στις Δημόσιες Πολιτικές.
(πηγή:ieidiseis)
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;