Γράφουν: Νίκος Αρβανίτης – Γιώργος Πρωτόπαπας
Η ένταση στις ελληνοτουρκικές σχέσεις που κλιμακώνεται από τις προκλητικές δηλώσεις του Ταγίπ Ερντογάν δεν μένει ασχολίαστη από τους χρήστες του ελληνικού διαδικτύου, οι οποίοι έχουν αρχίσει να συνδέουν και την θεματολογία της Θράκης με τις προκλήσεις του Τούρκου Προέδρου.
Το query«Ελληνοτουρκικά» κατέγραψε στο ελληνικό διαδίκτυο, σύμφωνα με το web-sociallistening-analyticstoolPaloPro της PaloServices 54.746 συνολικές αναφορές κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου 23 Μαίου – 2 Ιουνίου 2022 με λίγες αναφορές στην Θράκη.
Η μεγάλη εικόνα και οι αθέατες πτυχές των ελληνοτουρκικών σχέσεων στα social media
Ο μικρός αριθμός αναφορών για τη Θράκη στα κανάλια του ελληνικού διαδικτύου δείχνει ότι παραμένει εκτός του μεγάλου κάδρου των ελληνοτουρκικών σχέσεων, που επικεντρώνονται στις τουρκικές προκλήσεις για το Αιγαίο και την τουρκική ρητορική σε βάρος της Ελλάδας.
Λόγω ιδιαιτέρου ενδιαφέροντος παρατηρήσαμε, ωστόσο, ότι δύο ειδήσεις δημιούργησαν «ωστικό κύμα» στον χώρο των social media κυρίως γιατί προήλθαν από τον τοπικό τύπο της περιοχής (τουρκόφωνο-ελληνόφωνο):
Συνεχίσαμε την διερεύνηση των θεματικών ενοτήτων του query «Τουρκικές Προκλήσεις» το οποίο κατέγραψε στο ελληνικό διαδίκτυο, σύμφωνα με το web-sociallistening-analyticstoolPaloPro της PaloServices33.924 συνολικές αναφορές κατά τη διάρκεια της χρονικής περιόδου 1- 13 Ιουνίου 2022.
Το υπό εξέταση query περιλάμβανε και λέξεις-κλειδιά που αφορούσαν αποκλειστικά στην Θράκη συμπεριλαμβάνοντας και το query της προηγούμενης προς εξέταση περιόδου.
Σε συνέχεια της προηγούμενης εμπειρίας μας, επικεντρωθήκαμε στην τοπική ειδησεογραφία και την διάχυσή της στα μκδ με το ιδιαίτερο εύρημα να εντοπίζεται στα εξής σημεία:
Η ανάλυση των δεδομένων του PaloPro έγινε με αναλογικό δείγμα που βασίστηκε στις αναπαραγωγές άρθρων, retweets, impact αναφορών, influencers και referrers. H ανάλυση σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί δημοσκόπηση και εκφράζει μόνο τις τάσεις της ελληνικής διαδικτυακής κοινής γνώμης.
Η παρούσα ανάλυση των ποσοτικών και κυρίως των ποιοτικών δεδομένων (περιεχομένου) αποτελεί ένα δείγμα των δυνατοτήτων του προηγμένου εργαλείου τεχνητής νοημοσύνης PaloPro.
Οι συγγραφείς της ανάλυσης δεν εκφέρουν προσωπικές απόψεις, μόνο αναλύουν και ερμηνεύουν δεδομένα.
*Ο Νίκος Αρβανίτης είναι ContentDirector της PaloServices, Διεθνολόγος–Δημοσιογράφος-διαπιστευμένος διπλωματικός συντάκτης στο Βελιγράδι από το 1994 και αναγνωρισμένος αναλυτής της περιοχής των Βαλκανίων στον τομέα των Διεθνών Σχέσεων. Είναι διαχειριστής της ιστοσελίδας komotinipress.gr Συνεργάζεται με διεθνή ειδησεογραφικά, βαλκανικά και ελληνικά μέσα (υπήρξε και διευθυντής του σερβικού Ekonomist). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Εγκληματολογίας και Ποινικών Επιστημών του πανεπιστημίου του Βελιγραδίου. Μέχρι σήμερα έχουν εκδοθεί 12 βιβλία του στη σερβική, αγγλική και ελληνική γλώσσα.
*Ο Γιώργος Ξ. Πρωτόπαπας είναι Sr. DataAnalyst της PaloServices. Είναι Διεθνολόγος–Δημοσιογράφος και αρθρογράφος στην ιστοσελίδα SLpress.gr Επίσης, αρθρογραφεί από το 2012 στο περιοδικό Άμυνα & Διπλωματία και συνεργάζεται με διάφορα διεθνή και ελληνικά ψηφιακά μέσα. Έχειδημοσιεύσειεπιστημονικάκείμενα (συμπεριλαμβανομένουThe Combined Threat of Terrorism and Organised Crime for and in South East Europe, ΝΑΤΟ Series Vol. 39, 2015). Άρχισε τη δημοσιογραφία στην εφημερίδα «Επενδυτής» (2000-2014). Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου Διεθνών Σχέσεων του πανεπιστημίου Kent. Με τη ιδιότητα του διεθνολόγου έχει μιλήσει σε διεθνή συνέδρια στο εξωτερικό. Επίσηςέχει παρακολουθήσει πιστοποιημένα courses και seminars για Digital Media, Social Media Strategies, Digital Marketing & Advertising.
Και οι δυο είναι συγγραφείς του βιβλίου «InsocialMEDIARES» που με βάση το λογισμικό PaloPro αποκωδικοποιεί το περιεχόμενο των SocialMedia και των ψηφιακών μέσων για σημαντικά θέματα της επικαιρότητας.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;