Η “πράσινη” Σιμπέλ παρέα με την Ερυθρά Ημισέληνο

19 Οκτωβρίου 202223:50

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Στο Komotinipress καταβάλλεται διαρκώς μεγάλη προσπάθεια για την προβολή κάθε δραστηριότητας που αναδεικνύει τις πολιτισμικές ιδιαιτερότητας της τοπικής κοινωνίας με ιδιαίτερη έμφαση στις δράσεις πολιτιστικού και κοινωνικού περιεχομένου της τρίπτυχης Μειονότητας, αρκεί να μην ποδηγετείται από ακραία εθνικιστικά στοιχεία κι εκφραστές του νεοθωμανικού ανατρεπτικού πολιτικού ισλάμ, όπως αυτό που πρεσβεύουν οι εγκάθετοι της Άγκυρας στην Θράκη.

Η παρουσίαση των έργων της αυτοαποκαλούμενης (και παράνομης σύμφωνα με την ελληνική νομοθεσία) Ένωσης Τουρκικών Νέων Κομοτηνής ( GTGB ) στα πλαίσια της Έκθεσης Παραδοσιακής Ραπτικής , Κεντήματος και Χειροτεχνίας που πραγματοποιήθηκε στο ξενοδοχείο Cris&Eve στην Κομοτηνή την Τετάρτη 19 Οκτωβρίου στις 18:00 είναι μία ψηφίδα πολιτισμού και αναδεικνύει ένα στοιχείο της ταυτότητας της περιοχής.

Το πρόβλημα ξεκινάει όταν το βαθύ τουρκικό κράτος χρησιμοποιεί την δράση απλών ανθρώπων για να “οπλοποιήσει” τους εγκαθέτους της “προξενικής μειονότητας” και να διχάσει την τοπική κοινωνία ή να στείλει έμμεσα μηνύματα προς την τοπική ή την κεντρική διοίκηση.

Αυτό συνέβη κι απόψε: ο απερχόμενος διπλωματικά και πολιτικά απόβλητος Πρόξενος κ. Μουράτ Ομέρογλου, περιστοιχιζόμενος από τους σκληροπυρηνικούς τουρκόφρονες εγκαθέτους της Άγκυρας συμπεριέλαβε στην κεντρική φωτογραφία και την κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου.

Η κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου σε σχετική ανάρτησή της επισημαίνει ότι “Οι γυναίκες που εργάζονται, δημιουργούν και πετυχαίνουν ειναι το θεμέλιο μιας κοινωνίας…!!!” όπως είναι και η ίδια άλλωστε στον δικό της χώρο και με γνωστή την παρουσία της στην τοπική πολιτική και κοινωνική σκηνή με την μακροχρόνια πολυσχιδή δράση της.

Η ίδια η κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου έχει εκφράσει την επιθυμία της για να κατέλθει ως υποψήφια με το ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ και το (παρα)πολιτικό ρεπορτάζ επιβεβαιώνει την τάση αυτή και στα κεντρικά του κόμματος.

Με την σημερινή της εμφάνιση, τίθενται κάποια ερωτήματα που καλό θα ήταν να διατυπωθούν ευθέως για ακόμη μία φορά:

1. Την στιγμή που ο Πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ κ. Νίκος Ανδρουλάκης δηλώνει ότι «Ο σεβασμός του διεθνούς δικαίου είναι το μοναδικό μονοπάτι για το ειρηνικό μέλλον των δύο λαών» πώς είναι δυνατόν μία εκ των υποψηφίων του κόμματος να παρίσταται όχι απλά σε μία έκθεση ραπτικής αλλά να είναι προεξάρχουσα στο κεντρικό φωτογραφικό στιγμιότυπο και να παρουσιάζεται ως διαπλεκόμενη με τα πιο βαθιά συστήματα του Τουρκικού Προξενείου;

2. Πώς συμβαδίζει η υποκρισία της δήθεν εθνικής πολιτικής του κ. Νίκου Ανδρουλάκη για την Θράκη με την φωτογραφισθείσα κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου δίπλα στους εκπροσώπους του βαθέος τουρκικού συστήματος, ανάμεσα στους οποίους είναι και ο παραμουφτής κ. Ιμπραήμ Σερήφ και ο βασικός πυρήνας των 17 διωκτών της ελεύθερης και δημοκρατικής σκέψης στην Θράκη;

3. Για ποιό λόγο δεν επέλεξε η ίδια να αναρτήσει φωτογραφίες μόνον με τις δημιουργούς των χειροτεχνημάτων αλλά προέκρινε εκείνα τα στιγμιότυπα που προσβάλλουν το σύνολο της τοπικής κοινωνίας; Μήπως για να στείλει το μήνυμα ότι έχει την στήριξη του Προξενικού συστήματος; (το ίδιο ισχύει και για τον έτερο υποψήφιο δήμαρχο Ιάσμου κ. Ιμάμ Τζανέρ)

4. Η κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου ως επιλογή του κ. Ν. Ανδρουλάκη για το ψηφοδέλτιο ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ έπραξε αυτοβούλως και μάλιστα την ίδια ημέρα που ο κ. Νίκος Ανδρουλάκης εξ Αθηνών στέλνει ακόμη ένα “αντιερντογανικό μήνυμα” δημοκρατίας και σεβασμού ανθρωπίνων δικαιωμάτων; Τελικά η κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου “τσαλακώνει” το αφήγημα Ανδρουλάκη στην Θράκη ή φωτογραφίζεται με το ισλαμοφασιστικό κατεστημένο των εγκαθέτων της Άγκυρας κατόπιν έγκρισης του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ;

5.Εάν το έπραξε με την συγκατάθεση του κ. Νίκου Ανδρουλάκη τότε υπάρχει μεγάλο ζήτημα με το ΠΑΣΟΚ/ΚΙΝΑΛ και τον ίδιο τον Πρόεδρό του.

6.Εάν δεν ετέθη σε γνώση του κόμματος εκ των προτέρων τότε τον λόγο έχουν τα όργανα του Κινήματος.

6. Για το τοπικό ΚΙΝΑΛ/ΠΑΣΟΚ δεν τίθεται κάποιο ζήτημα ή έχουν όλοι υποταγεί στην λογική του κομματικού συμφέροντος; Ο γράφων δεν παραδίδει μαθήματα πατριωτισμού , αλλά θέτει ένα μείζον πολιτικό ερώτημα: Δεν μας αφορά η εκδήλωση της αυτοαποκαλούμενης ΤΕΝΚ αλλά το πολιτικό μήνυμα που στέλνουν κάποιοι με αυτή τη φωτογραφία των εγκαθέτων της Άγκυρας.

Περιμένοντας απαντήσεις

Αρθρογράφος