Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Η γνωστή – εδρεύουσα στην Γερμανία- ΜΚΟ με την επωνυμία ΕΟΤΔΘ (Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Τουρκών Δυτικής Θράκης) και ο ετεροπροσδιοριζόμενος Πρόεδρός της κ. Χαλήτ Χαμπίπογλου σε κείμενο-ανακοίνωση που δημοσιεύθηκε στην γνωστή Gundem ισχυρίζεται ότι η διατύπωση σχολίων για την δράση της κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου συνιστούν κακόβουλα σχόλια που δημιουργούν διχαστικό κλίμα.
Η κριτική της ΕΟΤΔΘ στρέφεται κυρίως εναντίον της δημοσιογράφου κι ενεργού πολίτη της Αριστεράς κ. Σταυρούλας Μάρκου, της οποίας κείμενο φιλοξένησε το Komotinipress.
Καθώς η απάντηση της κ. Σταυρούλας Μάρκου ήδη φιλοξενείται στην κεντρική στήλη της ιστοσελίδας μας, οφείλουμε να διατυπώσουμε κι εμείς (ξανά) την άποψή μας για το συγκεκριμένο θέμα.
1. Το Φεβουράριο 2022 είχαμε επισημάνει κι αποκαλύψει την παρουσία εγκαθέτων της παρακρατικής σέκτας σε ειδική συνάντηση στην Κωνσταντινούπολη απ’όπου και είχαν πάρει εντολές για να τις μεταφέρουν στους μηχανισμούς του πολιτικού ισλάμ και τους εμμίσθους ή αμίσθους “υπαλλήλους” του φιλοτουρκικού λόμπυ και τους νεοθωμανικού ερντογανικού παρακράτους που δρουν στην Χώρα μας. Σήμερα, εν έτει 2023, ο κ. Χαλήτ Χαμπίπογλου απλώς επιβεβαιώνει τις πληροφορίες εκείνης της εποχής (βλ. Ποιές εντολές έλαβαν οι “Αδελφοί Μουσουλμάνοι της Θράκης” στην Κωνσταντινούπολη;)
2.Τον Οκτώβριο 2022 είχαμε αναφερθεί διεξοδικά στην “προεκλογική διπλωματία” του Ερντογάν τονίζοντας ότι θα επιμείνει στην διεύρυνση της εθνοθρησκευτικής γεωγραφίας συνδυάζοντας τον νεοοθωμανικού τύπου ισλαμισμό με την ιδεολογία του παντουρκισμού παρουσιάζοντας μία άλλη ταυτότητα του τουρκικού έθνους ανακαλύπτοντας “τούρκους” ακόμη κι εκεί που αντικειμενικά δεν υπάρχουν μέσα από την στρατηγική της ήπιας ισχύος και την διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας, την εκτύπωση βιβλίων ή την προώθηση της τουρκικής κουλτούρας.” Ο κ. Χαλήτ Χαμπίπογλου προσπαθεί να ετεροπροσδιορίσει την Μειονότητα στο σύνολό της και να την ταυτίσει με την αντίληψη του ερντογανικού καθεστώτος για το τουρκικό έθνος εξυπηρετώντας τις επιδιώξεις του παρακράτους εντός κι εκτός Ελλάδας (βλ. Η “προεκλογική διπλωματία” του Ρ.Τ. Ερντογάν )
3. Η κριτική μας στην κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου είναι αυστηρή αλλά όχι κακόβουλη. Και περιμένουμε μία απάντηση στο ακόλουθο σχόλιό μας “Η κ. Σιμπέλ Μουσταφάογλου μπαίνει, λοιπόν, σε επικίνδυνα αχαρτογράφητα νερά για την ίδια , δημιουργώντας τεράστια ζητήματα, πολιτικά, ιδεολογικά και ηθικά ενώ καλό είναι να γνωρίζει ότι “δεν υπάρχει χυδαιότερη συμπεριφορά από την εκμετάλλευση της θρησκείας με μικροπολιτικα κίνητρα” στον βαθμό που απλώς ήθελε να κολακέψει ένα συγκεκριμένο κοινό των εν δυνάμει ψηφοφόρων της. (βλ. Το ΠΑΣΟΚ είναι εδώ ενωμένο ισλαμικό )
4. Η κριτική της κ. Σταυρούλα Μάρκου, η οποία φιλοξενήθηκε στο Komotinipress, διατυπώνει σειρά ερωτημάτων όχι μόνον προς το ΠΑΣΟΚ αλλά και ως προς το σύνολο του πολιτικού κόσμου της Ροδόπης και της Θράκης που μένει βουβός μπροστά “στο φαινόμενο της εργαλειοποίησης της θρησκείας στον πολιτικό δημόσιο χώρο που δημιουργεί διχαστικό κλίμα αλλά και καταστάσεις επικίνδυνες για την ειρηνική συνύπαρξη σε μια περιοχή.” (βλ. «Ας ενώσουμε τα χέρια μαζί για το ασφαλές μέλλον της μειονότητάς μας»… )
5. Ο κ. Χαλήτ Χαμπίπογλου με την στάση του επιβεβαιώνει την εκτίμησή μας ότι “το ανατρεπτικό πολιτικό ισλάμ της Θράκης, οι ευνοούμενοι του Τούρκου προξένου επιδιώκουν να εκπροσωπήσουν την παρακρατική σέκτα του ερντογανικού καθεστώτος στην ΕΠΟΜΕΝΗ ΒΟΥΛΗ.” (βλ. Από τα τεμένη ξεκίνησε τον προεκλογικό του αγώνα ο ΣΥΡΙΖΑίος Οζγκιούρ Φερχάτ )
6. Η δομή της απάντησης του Προέδρου της ΕΟΤΔΘ και οι αναφορές του σε “τουρκική κοινότητα/κοινωνία¨της Θράκης παραπέμπουν στην εκτίμησή μας ότι ¨Η καλλιέργεια της ιδέας ότι στην περιοχή υπάρχει “τουρκική κοινότητα” και όχι τρισυπόστατη μειονότητα ώστε να δίνεται πάντα η αφορμή στην “μητέρα-πατρίδα” να παρεμβαίνει για την προστασία “ομοεθνών” δημιουργει΄τις συνθήκες εκείνες για να καλλιεργηθεί ένα σενάριο Ρωσο-Ουκρανικής σύγκρουσης με εμφανή την επέλαση του τουρκικού αναθεωρητισμού.” (βλ. Το πολιτικό ισλάμ στην Θράκη (αντ)επιτίθεται – Οι αρχηγοί ΚΙΝ.ΑΛ. και ΣΥΡΙΖΑ το γνωρίζουν)
7. Σε ένα παλαιότερο άρθρο μας είχαμε αποδώσει στον κ. Χαλήτ Χαμπίπογλου τον τίτλο του ΕυρωΤουρκοΧαφιέ (εμπνεόμενοι από το ομώνυμο έργο του Μαξίμ Γκόργκι) καθώς ο ίδιος την στιγμή που τμήμα της Μειονότητας, υπό την επίδραση της Σέκτας, αγωνίζεται για να ξεφύγει την αμάθεια και τη φτώχεια, συντάσσεται με τους σκοτεινούς μηχανισμούς του τουρκικού παρακράτους και των Εγκαθέτων, καταδιώκοντας κάθε απόπειρα ελεύθερης έκφρασης ή μη-αρεστής γνώμης, και στην ανάγκη δημιουργώντας ενόχους. (βλ. ΕΟΤΔΘ – Χαλήτ Χαμπίπογλου: Ο “ευρωτουρκοχαφιές” του μειονοτικού παραϊερατείου)
8. Ο κ. Χαλήτ Χαμπίπογλου μας ζητάει να θεωρήσουμε ως φυσιολογική την ταύτιση Ελλήνων Πολιτικών με το αναθεωρητικό ανατρεπτικό πολιτικό ισλάμ της γείτονος και των πρακτικών της, όπου το τουρκικό ΑΚΡ φροντίζει να συμπέσουν οι εκλογές με το Ραμαζάνι ώστε να εκμεταλλευθεί το θρησκευτικό συναίσθημα του λαού και μαζι με τις δεήσεις που αναπέμπονται προς τον Αλλάχ κάθε βράδυ να υπάρχει και κήρυγμα εθνικιστικό και πολιτικό στα τζαμιά για την διατήρηση του υψηλού εθνικού φρονήματος! Μας ζητάει ο κ.Χαλήτ Χαμπίπογλου να θεωρήσουμε ως φυσιολογικές τις χρηματοδοτούμενες από το τουρκικό ΥΠΕΞ και την DYANET δράσεις του πολιτικού ισλάμ στην Θράκη όπως επίσης να δεχθούμε και τους εκλεκτούς του Προξενείου σε ρόλο οιωνεί Ιμάμη.Με λίγα λόγια, να δεχθούμε ακόμη μία τουρκική απόβαση στην Θράκη με πρόσχημα την Θρησκεία σε ολόκληρη την Θράκη και το Ν. Ροδόπης. (όχι τυχαία επιλέγουμε αυτή την παραπομπή Τι δουλειά είχαν στο τουρκοιφτάρ οι αντίπαλοι του Οντέρ Μουμίν; )
9. Μήπως η παρέμβαση Χαλήτ Χαμπίπογλου μας προαναγγέλλει την δημιουργία μιας ιδιότυπης “πολιτοφυλακής” της παρακρατικής σέκτας του Προξενείου που δρα στην Θράκη, που (θα) έχει ως βασική της αποστολή να συνδράμει στην προστασία του σκληροπυρηνικού θεοκρατικού καθεστώτος που προωθεί η Άγκυρα στην Θράκη, επιβάλλοντας τους ισλαμικούς κοινωνικούς κώδικες λειτουργώντας ως όργανο του παρακράτους για τον σκληροπυρηνικό εξισλαμισμό της Μειονότητας και για την καταπολέμηση των εκ των έσω εχθρών;
10.Η Ελληνική Πολιτεία και κυρίως τα Ελληνικά Κόμματα καλούνται να παρέμβουν και να περιορίσουν την ανεξέλεγκτη δράση των μελών τους και να μην υποκύπτουν σε διχαστικές ψηφοθηρικές πρακτικές που αντιτίθενται στην Ελληνική Έννομη Τάξη και διαταράσσουν την κοινωνική συνοχή και αρμονική συνύπαρξη στην Θράκη.
Τουρκία: Το Πολιτικό Ισλάμ (SİYASAL İSLAM) παίρνει την εκδίκησή του
Παραθέτουμε την μετάφραση της άποψης του κ. Χαλίτ Χαμπίπογλου όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα Gundem
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΤΟΥΡΚΩΝ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΡΑΚΗΣ (ABTTF):
Κακόβουλες δηλώσεις πριν τις επερχόμενες εκλογές
Ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Τούρκων Δυτικής Θράκης (ABTTF): «Καθώς οι σημαντικές θρησκευτικές ημέρες άλλων γνωστών θρησκειών είναι σεβαστές και γιορτάζονται στη χώρα μας από άλλους, ο ίδιος σεβασμός και η ίδια ανεκτικότητα θα πρέπει να επικρατεί και προς την τουρκική κοινωνία της Δυτικής Θράκης ».
15 Μαρτίου 2023 Τετάρτη
Η Ευρωπαϊκή Τουρκική Ομοσπονδία Δυτικής Θράκης (ABTTF) εξέδωσε ανακοίνωση σχετικά με το άρθρο της Σταυρούλας Μάρκου, Μέλος της Γραμματείας Συντονισμού της Νομαρχιακής Επιτροπής ΣΥΡΙΖΑ Ροδόπης, που δημοσιεύτηκε στο komotinipress.gr τη Δευτέρα 13 Μαρτίου. Η Μάρκου στο άρθρο της επικρίνει την υποψήφια βουλευτή του ΠΑΣΟΚ Ροδόπης Σιμπέλ Μουσταφάογλου που εκτύπωσε ημερολόγιο (imsakiye) για το Ραμαζάνι και ανάρτησε φωτογραφία με μαντίλα.
Στο άρθρο της, η Μάρκου υποστήριξε ότι η εμφάνιση των υποψηφίων του νομού Ροδόπης στις επερχόμενες εκλογές προκαλεί ανησυχία, αναφερόμενη στη φωτογραφία της Σιμπέλ Μουσταφάογλού με μαντίλα και στο ημερολόγιο, το οποίο τύπωσε πάλι η ίδια λόγω του μήνα του Ραμαζανιού.
Η Μάρκου δήλωσε ότι τα πολιτικά κόμματα παρέμειναν σιωπηλά απέναντι σ’ αυτή την κατάσταση, την οποία η ίδια θεώρησε ανησυχητική, και υποστήριξε ότι αυτό δημιουργεί «διχαστικό κλίμα» και είναι επικίνδυνο για την ειρηνική συνύπαρξη στην περιοχή.
Για το ίδιο θέμα, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας (ABTTF) Χαλίτ Χαμπίπογλου δήλωσε συγκεκριμένα: «Είναι κακόβουλο να ισχυρίζεται κανείς ότι οι φωτογραφίες με μαντίλα έρχονται σε αντίθεση με τις ιδεολογίες των πολιτικών κομμάτων ή την αρχή της ειρηνικής συνύπαρξης στην περιοχή. Είναι κακόβουλο, λίγο πριν τις επικείμενες εκλογές στη χώρα μας, να σχολιάζονται μ’ αυτό τρόπο οι φωτογραφίες με μαντίλα των ονομάτων που προτάθηκαν από τα κόμματα της πλειονότητας και το ημερολόγιο που εκτυπώθηκε λόγω του ιερού μήνα του Ραμαζανιού.
Επειδή το Ραμαζάνι είναι ιερό για τον ισλαμικό κόσμο, συνεχίζει να διατηρείται ζωντανό ως θρησκευτική και πολιτιστική παράδοση στην τουρκική κοινωνία της Δυτικής Θράκης με ιφτάρ (βραδινό γεύμα) και άλλες εκδηλώσεις. Όπως σέβονται και γιορτάζονται από τους άλλους οι σημαντικές θρησκευτικές ημέρες άλλων γνωστών θρησκειών στη χώρα μας, ο ίδιος σεβασμός και ανεκτικότητα θα πρέπει να επικρατεί απέναντι και στην τουρκική κοινωνία της Δυτικής Θράκης. Δεν υπάρχει, και δεν μπορεί να υπάρξει, κατάσταση που να έρχεται σε αντίθεση με τις πολιτικές ιδεολογίες των κομμάτων. Η Μάρκου, η οποία ζει στη Ροδόπη, γνωρίζει πολύ καλά τους ανθρώπους της περιοχής μας και πρέπει να γνωρίζει καλά τη θρησκευτική και πολιτιστική σημασία του Ραμαζανιού για την κοινωνία μας. Είναι ανούσιο να προβάλει κανείς μη ρεαλιστικούς ισχυρισμούς, ενώ θα έπρεπε να ασχολείται με τα σημερινά προβλήματα της τουρκικής κοινωνίας της Δυτικής Θράκης. Στην πραγματικότητα, τέτοιες κακόβουλες και αναληθείς δηλώσεις δημιουργούν ένα διχαστικό κλίμα στην περιοχή»
Πηγή: https://gundemgazetesi.com/detayh.php?id=15797
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;