Το hypercar Aston Martin – Red Bull παρουσιάστηκε στο Μονακό

17 Ιουνίου 201622:14

Η Aston Martin και η Red Bull παρουσίασαν στο Μονακό, στο περιθώριο του Grand Prix, ένα μοντέλο του AM-RB 001σε πραγματικό μέγεθος.

Το αυτοκίνητο θα είναι έτοιμο για το κανονικό του λανσάρισμα το καλοκαίρι του 2018. Όμως οι ελάχιστοι εκλεκτοί προσκεκλημένοι υποψήφιοι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να το δουν από κοντά, όχι σε κάποια οθόνη υπολογιστή αλλά στην πραγματικότητα, σε κανονικό μέγεθος.

Όλα τα μοντέλα αυτή τη στιγμή είναι σε πλαστικό ή πυλό, σύμφωνα με τον Andy Palmer, αφεντικό της Aston Martin, «αλλά η εμφάνιση του αυτοκινήτου είναι κατά 70-80% η τελική. Έχουν μοντέλα σε κανονικό μέγεθος και σε αυτή τη φάση εξετάζουμε τις επιφάνειες κάθε μία ξεχωριστά. Πως φαίνονται στον χώρο, σε πραγματικό περιβάλλον. Όπως επίσης και την ορατότητα».

Μόλις 99 αυτοκίνητα θα κατασκευαστούν. Το AM-RB 001 θα πουληθεί σε συγκεκριμένες μόνο αγορές, σύμφωνα με τον επικεφαλής σχεδιασμού της Aston Martin, Marek Reichman: «Ο λόγος είναι ότι με τόσο μικρή παραγωγή είναι δύσκολο να περάσεις τις διαδικασίες ποy απαιτούνται για να πάρεις έγκριση τύπου για κάθε αγορά σε κάθε άκρη του πλανήτη».

Μιλώντας για τον σχεδιασμό του αυτοκινήτου, ο Reichman τον περιέγραψε «απίστευτα λιτό και απλό». Και συνέχισε: «οι περισσότεροι πελάτες είπαν ότι είδαν κάτι που δεν το περίμεναν. Είναι υπέροχο να το ακούς αυτό. Δεν έχει γίνει ο παραμικρός συμβιβασμός σε σχέση με τις τεχνικές απαιτήσεις του Adrian Newey, καθώς δεν έχει την FIA πάνω από το κεφάλι του να τον περιορίζει. Γενικά δεν έχουμε κάνει συμβιβασμούς. Θα είναι το χαμηλότερο αυτοκίνητο που έχει υπάρξει ποτέ».

Λίγες τεχνικές λεπτομέρειες έχουν αποκαλυφθεί, αλλά ο Palmer επιβεβαίωσε ότι το αυτοκίνητο θα είναι κεντρομήχανο. Ξέρουμε επίσης ότι θα είναι υβριδικό, με κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ. Πιθανότατα θα χρησιμοποιεί έναν συνδυασμό της τεχνολογίας των πρωτοτύπων του LeMans και των μονοθεσίων της F1, σε απλοποιημένη βέβαια μορφή.

«Οι τεχνικές προδιαγραφές δεν έχουν οριστικοποιηθεί», λέει ο Reichman. «Προφανώς θα είναι υβριδικό, αλλά το βάρος και η απόδοση είναι αλληλένδετες έννοιες, οπότε δεν μπορείς να το παρακάνεις με την ισχύ του υβριδικού συστήματος γιατί τότε θα πρέπει να κουβαλάς μια πολύ βαριά μπαταρία».

Ο Reichman επιβεβαίωσε ότι το AM-RB 001 θα είναι λίγο βαρύτερο από ένα πρωτότυπο του LeMans, το οποίο ζυγίζει 900 kg περίπου και βγάζει συνδυαστικά περίπου 1000 άλογα.

Η τιμή θα είναι όσο εξωφρενική φανταζόμαστε, ανάλογη των τεχνικών προδιαγραφών και των επιδόσεων. Κάτι ανάμεσα σε δύο με τρία εκατομμύρια στερλίνες. «Δεν θα ανακοινώσουμε τιμή», είπε ο Palmer. «Σε αυτή την κατηγορία πελατών μιλάς απευθείας σε κάθε έναν». Προφανώς ισχύει το παλιό ρητό. Αν πρέπει να ρωτήσει τιμή, τότε προφανώς δεν είναι για σένα.

Πηγή: drive.gr

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr