honda_crossrunner_copy

Honda crossrunner 800:”Παντός είδους… “μεταφορές” και χωρίς ανασφάλειες!

8 Ιανουαρίου 201219:50

honda_crossrunner_copyΗ Ηonda δημιούργησε μια νέα κατηγορία, παντός χρήσης, με μια μοτοσυκλέτα με κατανάλωση μικρού σκούτερ, ευκολία παπιού και εμφάνιση adventure…Crossrunner 800 λέγεται…! ΄Με νέα «φορεσιά, βασίζεται στα μηχανικά μέρη της VFR 800 ή αν θέλετα είναι μία VFR 800 με ψηλό τιμόνι .


Σύμφωνα με τη Honda, το Crossrunner έχει σχεδιαστεί ώστε να έχει την εμφάνιση και την εικόνα μιας μοτοσικλέτας adventure, αλλά με αναρτήσεις και εργονομία βελτιστοποιημένη για χρήση δρόμου. Έτσι, δεν έχει μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων, ψηλό ύψος σέλας ή ελαστικά διπλής χρήσης. Από την άλλη πλευρά, ο V4 κινητήρας της Crossrunner, με το VTEC, το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων της Honda, δίνεται η δυνατότητα για μια ομαλή, γραμμική και ελαστική παροχή ισχύος, γεγονός που καθιστά τη μοτοσικλέτα εύκολη στη χρήση, σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών.

Απευθύνεται σε όλους όσους έχουν έστω και ελάχιστη σχέση με τους δυο τροχούς. Εύκολη στη χρήση σε όλες τις συνθήκες, δεν απαιτεί προσίλωση για να οδηγηθεί και με ελάχιστες απαιτήσεις συντήρησης. Η άνεση δε με τη οποία κινείται το Crossruner είναι τέτοια ώστε αν δε δεις το κοντέρ, εύκολα ξεπερνάς τα 160 χαω.

Ο κινητήρας διάταξης V-4 είναι το αστέρι που λάμπει στο project. Αξιόπιστος σαν πετρελαιομηχανή πλοίου, ροπάτος όσο κανείς κινητήρας εν σειρά δε θα γίνει, χαρίζει ιδανική κατανομή στο σύνολο και ελευθερώνει ένα μοναδικό ήχο. Δύναμη υπάρχει από χαμηλά, το V-tech είναι ρυθμισμένο για να αποδίδει ομαλότερα (και τα καταφέρνει), στις ψηλές στροφές υπάρχει διάρκεια ενώ οι αναρτήσεις, παρότι οικονομικές, είναι αυτές που πρέπει.

Ο αειθαλής κινητήρας του 800 είναι τέρας αξιοπιστίας και εγγυάται πως θα γράψει “εκατοντάδα” χιλιάδων χιλιομέτρων χωρίς πρόβλημα.

Η θέση οδήγησης, δεν κουράζει ούτε τη μέση ούτε τα χέρια. Τα χειριστήρια είναι μαλακά και… διακόπτες στο αριστερό χέρι, με το φλας και την κόρνα να έχουν αλλάξει θέσεις… Η αλήθεια είναι οτι αυτό δεν συνηθίζεται εύκολα. Θα χρειαστείς καμιά εβδομάδα να τους συνηθίσεις και να σταματήσεις να πατάς κόρνα σε κάθε στροφή.

Ανοίγεις γκάζι… ανοίγει, επιταχύνει ηλεκτρικά -και μόνο ηλεκτρικά αφού ο κινητήρας δεν ξέρει άλλο τρόπο. Δύναμη παντού, όχι για να σε τρομάξει αλλά ίσα -ίσα για να σε χαροποιήσει, να θυμηθείς πως είναι οι μοτοσυκλέτες. Με την ίδια ευκολία που δουλεύει στο ρελαντί, μπαίνει και στο κόκκινο αφού οι ηλεκτρονικοί έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά με τη διαχείριση καυσίμου.

Το 800 έχει σχεδιαστεί για να μεταφέρει τους αναβάτες του με ευκολία σε κάθε διαδρομή, τις στροφές να παίρνει χωρίς ανασφάλειες. Απλά το 800 δεν αρέσκεται στο παιχνίδι “τέρμα φρένο – τέρμα γκάζι” και κουράζει λόγω βάρους και αργής γεωμετρίας.

Το πίσω αμορτισέρ διαθέτει προφόρτηση και απόσβεση, το πιρούνι δεν ρυθμίζεται όμως, ίσως για να μη βάζει άλλη μια παράμετρο στο μυαλό του αναβάτη. Τα φρένα με τη χρήση C-ABS είναι για άλλη μια φορά κορυφαία σε ασφάλεια, παρά τα παραπάνω «κιλάκια» της Crossrunner. Καινοτομία αποτελεί το ψηλά τοποθετημένο ψηφιακό πολυόργανο που έρχεται από την CB-1000 προκειμένου να μη σου αποσπά την προσοχή από το δρόμο. Επίσης, η μαμά εταιρεία έχει φροντίσει για πλήρη γκάμα αξεσουάρ που περιλαμβάνει σετ βαλίτσες, ζελατίνα, κτλ.

Το Crossrunner σε υποδέχεται στη σέλα του με άνεση, εύκολα ακόμα και από μέτρια αναστήματα. Το τιμόνι έχει ελαφριά κλίση προς τα εσένα και η μεταλλική υφή του είναι καλυμμένη από πλαστικό. Η μάσκα έχει στενή σχεδίαση και ζελατίνα που όμως κάνει πολύ καλά τη δουλειά της. Τα όμορφα πλαϊνά καπάκια κρύβουν τα ψυγεία νερού -όπως και στα VFR. Οι χρωματικές επιλογές σε κόκκινο, μαύρο και λευκό απλοποιούν κι άλλο τη ζωή του καταναλωτή που έχει να έπιλέξει σύμφωνα με την πρακτικότητα και το χαρακτήρα του.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ: Honda Σαρακάκης ΑΕΒΕ

ΕΓΓΥΗΣΗ: 2 ΕΤΟΙ

ΤΙΜΗ: 11.990 ευρώ

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

ΤΥΠΟΣ 4Τ, V-4, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 4Β/Κ, VTEC

ΚΥΒΙΣΜΟΣ (cc) 782

ΔΙΆΜΕΤΡΟΣ X ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) 72X 48

ΣΥΜΠΊΕΣΗ (:1) 11,6

ΤΡΟΦΟΔΟΣΊΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΌΣ ΨΕΚΑΣΜΌΣ

ΣΎΣΤΗΜΑ ΕΞΑΓΩΓΉΣ 4 ΣΕ 1

ΛΊΠΑΝΣΗ ΥΓΡΌ ΚΆΡΤΕΡ ΑΝΤΛΊΑ ΛΑΔΙΟΎ

ΕΚΚΊΝΗΣΗ ΜΊΖΑ

ΣΥΜΠΛΈΚΤΗΣ ΥΓΡΌΣ ΠΟΛΎΔΙΣΚΟΣ

ΜΕΤΆΔΟΣΗ 6 ΣΧΈΣΕΩΝ ΜΕ ΑΛΥΣΊΔΑ

ΠΛΑΙΣΙΟ

ΤΥΠΟΣ ΑΛΟΥΜΙΝΕΝΙΟ ΔΟΚΩΝ

ΚΆΣΤΕΡ (°) 25,46

ΊΧΝΟΣ (mm) 96

ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) 1.464

ΎΨΟΣ ΣΕΛΑΣ (mm) 816

ΒΑΡΟΣ (kg) 240,4

ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ/ ΡΕΖΕΡΒΑ (lt) 21,5

ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΥΠΟΣ / ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) USD 43ΧΙΛ/

ΠΙΣΩ ΜΟΝΟ ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ / ΠΡΟΦΟΡΤΗΣΗ & ΑΠΟΣΒΕΣΗ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ

ΜΠΡΟΣΤΑ Pireli Scorpion trail 120/70-R17,

ΠΙΣΩ 180/55-R17

ΦΡΕΝΑ

ΜΠΡΟΣΤΑ 2 Χ 296mm 3 ΈΜΒΟΛΑ, ΑΚΤΙΝΙΚΑ BREMBO

ΠΙΣΩ 1Χ 256mm 2 ΕΜΒΟΛΑ

ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

ΙΣΧΥΣ ΕΡΓΟΣΤΑΣΊΟΥ (HP/RPM) 100/10000

ΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΊΟΥ (KGR/RPM) 7,2/9500

Πηγή : http://www.skai.gr

http://www.hondaxanthi.gr/

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr