Η Αμερική παραμιλάει για ο «Gravity» του Αλφόνσο Κουαρόν, την ταινία που εντυπωσίασε στην παγκόσμια πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Βενετίας και σημειώνει τώρα το μεγαλύτερο «άνοιγμα» τριημέρου για ταινίες που έκαναν το ντεμπούτο τους Οκτώβριο στο αμερικανικό μποξ όφις.
Με προϋπολογισμό στα 80 εκατομμύρια δολάρια, η ταινία ήδη έκανε απόσβεση του μεγαλύτερου μέρους του κόστους μέσα στο πρώτο Σαββατοκύριακο, κερδίζοντας 55 εκατομμύρια στις εισπράξεις τριημέρου στις ΗΠΑ, με σχεδόν τα 18 να μπαίνουν στα ταμεία μόνο από τις προβολές της Παρασκευής, πρώτης ημέρας κυκλοφορίας του τρισδιάστατου έπους.
Το «Gravity» είναι η δεύτερη πιο επιτυχημένη εισπρακτικά ταινία του Κουαρόν μετά το Χάρι Πότερ του (πάντα, από τα αντίστοιχα στοιχεία του «ανοίγματος»), ενώ τα ρεκόρ της δε σταματούν εδώ. Έγινε αυτομάτως η ταινία με τις μεγαλύτερες εισπράξεις τριημέρου για Τζορτζ Κλούνεϊ και Σάνρα Μπούλοκ από όλες τις παραγωγές στις οποίες έχουν ποτέ συμμετάσχει οι συγκεκριμένοι πρωταγωνιστές.
Παράλληλα, οι αριθμοί έχουν κι άλλα ενδιαφέροντα πράγματα να πουν: το 20% των εισιτηρίων κόπηκαν σε αίθουσες IMAX και ιδιαίτερα αυξημένο ήταν το ποσοστό των θεατών που προτίμησε να δει την ταινία σε 3D, κάτι που μαρτυρά ότι όταν η ταινία «λειτουργεί» στις τρεις διαστάσεις και τα γυαλιά δεν είναι απλώς ένα extra bonus για «πιο ζωντανή δράση», το κοινό δίνει την ψήφο του (και τα λεφτά του).
Το «Gravity» προβλήθηκε για πρώτη φορά στη Βενετία, απέσπασε χαρακτηρισμούς όπως «απόκοσμη κι όμως βαθιά ανθρώπινη ταινία», «συγκλονιστική εμπειρία» και «μοναδικό σκηνοθετικό κι ερμηνευτικό επίτευγμα».
Από τα πρώτα κιόλας πλάνα των τρέιλερ ήλθαμε αντιμέτωποι με εικόνες που κόβουν την ανάσα έρχονται να επιβεβαιώσουν τις αφιλόξενες συνθήκες «372 μίλια πάνω από τη γη, όπου δεν υπάρχει κανένας ήχος, ατμοσφαιρική πίεση, καθόλου οξυγόνο – η ζωή στο διάστημα είναι αδύνατη».
Αλλά πέρα από τις καθηλωτικές εικόνες, ο Αλφόνσο Κουαρόν δημιουργεί ένα έπος για την επιβίωση, την αξία της ανθρώπινης ζωής, τη διάκριση του σημαντικού από το ασήμαντο μέσα στο χαοτικό, τερατώδους κλίμακας κι ασύλληπτης απεραντοσύνης σύμπαν.
Οι δυο αστροναύτες που δεν έχουν παρά ο ένας τον άλλο όταν σε μια αποστολή ρουτίνας σημειώνεται μια καταστροφική έκρηξη στο διαστημικό σταθμό που διαλύει όλο τον εξοπλισμό τους βρίσκονται στο απόλυτο κενό και προσπαθούν να επιστρέψουν στη Γη που μοιάζει ανατριχιαστικά μακριά.
Καθώς ο φόβος μετατρέπεται σε πανικό, κάθε ανάσα τους κατατρώει το λιγοστό οξυγόνο που τους έχει απομείνει. Ο μόνος δρόμος της σωτηρίας ίσως να σημαίνει πως πρέπει να πάνε ακόμη παραπέρα, στην τρομακτική απεραντοσύνη του σύμπαντος.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι η ταινία, με τέτοια καλλιτεχνική και εμπορική επιτυχία, ένα διακεκριμένο δημιουργό με ιδιαίτερους κινηματογραφικούς κώδικες και δυο απαστράπτοντες πρωταγωνιστές του Χόλιγουντ, δε θα λείψει από τη «φασαρία», αλλά και τις βραβεύσεις των Όσκαρ.
Στις 7 Νοεμβρίου οι αστροναύτες αρχίζουν το ταξίδι τους και στις ελληνικές αίθουσες απότη Village.
Πηγή : e-go.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;