ερισσότερες από 1 εκατ. αιτήσεις έχουν ήδη υποβληθεί για την επιδότηση του κόστους των καυσίμων Fuel Pass 2. Από σήμερα το πρωί είναι πλέον ανοιχτή η πρόσβαση για όλα τα ΑΦΜ, όπως ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Κυριάκος Πιερρακάκης με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Τι είναι το Fuel Pass II;
Το Fuel Pass II αποτελεί μέτρο ενίσχυσης φυσικών προσώπων και ελεύθερων επαγγελματιών για την αντιμετώπιση της αύξησης κόστους των καυσίμων κίνησης.
Ποιοι είναι δικαιούχοι του Fuel Pass II;
Το σύνολο των φυσικών προσώπων, συμπεριλαμβανομένων και ελευθέρων επαγγελματιών, που είναι φορολογικοί κάτοικοι Ελλάδας με δηλωθέν οικογενειακό εισόδημα φορολογικού έτους 2021 έως τριάντα χιλιάδες (30.000) ευρώ, προσαυξανόμενο κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για τον/την σύζυγο ή μέλος συμφώνου συμβίωσης και επιπλέον κατά τρεις χιλιάδες (3.000) ευρώ για κάθε εξαρτώμενο τέκνο του νοικοκυριού και έως του ποσού των σαράντα πέντε χιλιάδων (45.000) ευρώ, με σκοπό τη συμβολή στην κάλυψη του κόστους κατανάλωσης καυσίμων κίνησης των μηνών Ιουλίου, Αυγούστου και Σεπτεμβρίου 2022.
Κάθε όχημα ή μοτοσυκλέτα-μοτοποδήλατο μπορεί να δηλωθεί από ένα μόνο φυσικό πρόσωπο, το οποίο διαθέτει επί του οχήματος και της μοτοσυκλέτας-μοτοποδηλάτου πλήρη κυριότητα ή συγκυριότητα ή είναι μισθωτής δυνάμει συμβολαίου χρηματοδοτικής μίσθωσης (leasing). Κάθε φυσικό πρόσωπο μπορεί να δηλώνει μόνο ένα όχημα ή μοτοσυκλέτα-μοτοποδήλατο. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι το όχημα, μοτοσυκλέτα-μοτοποδήλατο να είναι σε κυκλοφορία, να είναι ασφαλισμένο και να μην οφείλονται γι’ αυτό τέλη κυκλοφορίας.
Πότε υποβάλλονται οι αιτήσεις για το Fuel Pass II;
Η υποβολή αιτήσεων λήγει την 1/9/2022.
Πώς εκδίδω το Fuel Pass ΙΙ;
Οι δικαιούχοι του Προγράμματος υποβάλλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής, με τη χρήση των κωδικών διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (taxisnet / myaade). Ο αιτών συμπληρώνει και επικαιροποιεί τα στοιχεία επικοινωνίας του και, ειδικότερα, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του. Εφόσον επιλέξει ως μέθοδο χορήγησης την «Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό», απαιτείται και η συμπλήρωση του IBAN προσωπικού τραπεζικού λογαριασμού ή λογαριασμού στον οποίο ο αιτούμενος είναι δικαιούχος ή συνδικαιούχος.
Επίσης, οι δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν την αίτησή τους από τα κατά τόπους Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) κατά τις ημερομηνίες που προβλέπονται για τον ΑΦΜ τους.
Δε μπορώ να συνδεθώ στην εφαρμογή – με μπλοκάρει το πρόγραμμα antivirus
Κάποια antivirus εμποδίζουν την είσοδο στην εφαρμογή, λόγω εσφαλμένων αξιολογήσεων (false positives) για την εν λόγω εφαρμογή αλλά και για άλλα URLs (ακόμη και τραπεζών, στο παρελθόν).
Στην περίπτωση αυτή, θα χρειαστεί να προσθέσετε μία εξαίρεση (exception) για το api.vouchers.gov.gr μέσα από τις ρυθμίσεις του antivirus σας.
Παραθέτουμε εδώ τη διαδικασία προσθήκης exceptions για το Avast Antivirus στην αγγλική και ελληνική γλώσσα προκειμένου να βοηθήσουμε τους χρήστες που αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα.
Βήματα στην αγγλική γλώσσα:
1) Open Avast Antivirus and go to Menu on the top right of the window
2) Click Settings
3) Go to General > Exceptions
4) Click Add Exception
5) On the next screen enter the URL api.vouchers.gov.gr and click Add Exception
Βήματα στην ελληνική γλώσσα:
1) Ανοίγουμε το Avast Antivirus και επισκεπτόμαστε το Μενού πάνω δεξιά στο παράθυρο του Avast
2) Πατάμε στις ρυθμίσεις
3) Επιλέγουμε τις γενικές ρυθμίσεις από τη στήλη αριστερά
4) Στις Εξαιρέσεις πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης
5) Στην επόμενη οθόνη γράφουμε το URL api.vouchers.gov.gr και πατάμε Προσθήκη Εξαίρεσης
Με τα βήματα αυτά η σελίδα πλέον δεν θα μπλοκάρεται από το Avast.
Τα παραπάνω βήματα περιλαμβάνονται και στη σελίδα του Avast με εικόνες για κάθε βήμα:
https://support.avast.com/en-us/article/Antivirus-scan-exclusions#pc
Ποιες είναι οι καταστάσεις της αίτησής μου;
Η αίτηση κάθε πολίτη μπορεί να βρίσκεται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:
Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 1, 2, 3 και 4, παρακαλούμε επικοινωνείτε με την Υποστήριξη του Προγράμματος στο 210 7000800.
Για οποιαδήποτε απορία/διευκρίνιση, που αφορά τις καταστάσεις 5 και 6, παρακαλούμε επικοινωνείτε με το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής σας.
Πώς γίνεται η καταβολή του ποσού;
H καταβολή του ποσού γίνεται με δύο μεθόδους:
Ποιο είναι το ποσό της ενίσχυσης;
Το ποσό ενίσχυσης καθορίζεται βάσει του άρθρου 67 του ν. 4950/2022. Ειδικότερα, για τους μήνες Ιούλιο, Αύγουστο και Σεπτέμβριο 2022, η πίστωση ανέρχεται στα ακόλουθα ποσά:
Πότε γίνεται η κατάθεση της ενίσχυσης;
Η αποστολή των αιτήσεων που πληρούν τις προϋποθέσεις της δράσης προς τα Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα γίνεται το πρωί κάθε εργάσιμης ημέρας (εξαιρούνται ημέρες επίσημων και τραπεζικών αργιών).
Η πίστωση της ενίσχυσης είτε στην άυλη ψηφιακή κάρτα είτε στον επιλεγμένο τραπεζικό λογαριασμό γίνεται εντός ολίγων ημερών από την ημερομηνία επιτυχούς παραλαβής και επεξεργασίας της αίτησης της/του δικαιούχου από το Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα της επιλογής της/του.
Πού και πώς το χρησιμοποιώ;
Η άυλη ψηφιακή κάρτα Fuel Pass ΙΙ δεν υποστηρίζει ανάληψη του ποσού ή συναλλαγές σε εμπόρους του εξωτερικού.
Θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το διαθέσιμο υπόλοιπό σας μέχρι την 31η/10/2022.
Είμαι επιχειρηματίας-πρατηριούχος; Πώς λειτουργεί σε σχέση με την επιχείρησή μου το Fuel Pass ΙΙ και πότε θα λάβω τα χρήματα;
Η χρήση της άυλης ψηφιακής κάρτας Fuel Pass ΙΙ είναι πανομοιότυπη με οποιαδήποτε άλλη κάρτα χρησιμοποιείται μέσω POS.
Η ενίσχυση αφορά μόνο οχήματα ιδιωτικής χρήσης;
Ναι, η δράση αφορά μόνο οχήματα ιδιωτικής χρήσης.
Σε περίπτωση που ένα ζευγάρι πληροί τα κριτήρια με την κοινή φορολογική του δήλωση, δικαιούνται και οι δύο την ενίσχυση σε περίπτωση κατοχής δύο ξεχωριστών οχημάτων από τον καθένα εξ αυτών;
Ναι, κάθε μέλος θα πρέπει να κάνει χωριστή αίτηση και να περιλάβει το δικό του όχημα στην αίτησή του. Το μέλος που κάνει το αίτημα θα πρέπει να έχει την ιδιοκτησία ή τη συνιδιοκτησία του οχήματος.
Πού μπορώ να απευθυνθώ για ερωτήματα ή διευκρινίσεις για την λειτουργία της πλατφόρμας;
Για τυχόν ερωτήματα ή διευκρινήσεις μπορείτε να απευθυνθείτε στο 210 7000800
Εργάσιμες ημέρες: Δευτέρα – Παρασκευή 9:00 – 17:00
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;