Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Είναι καθημερινά τα ερωτήματα που τίθενται από γονείς με παιδιά που πάσχουν από αναπτυξιακές διαταραχές όπως ο αυτισμός, σχετικά με την χρησιμότητα της σωματικής άσκησης καθώς υπάρχει διάχυτη η αντίληψη ότι ο συνδυασμός συγκεκριμένων δομών προπόνησης, πειθαρχίας και κοινωνικότητας τα ωφελεί σε μεγάλο βαθμό.
Αυτά και άλλα ερωτήματα θα κληθεί να εξετάσει το 2ο Σεμινάριο που διοργανώνει ο Σύλλογος ΔΑΔΑΑ υπο την αιγίδα της Σχολής Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του ΔΠΘ.
Σύμφωνα με το ikidcenters.com,”διδάσκοντας ένα παιδί με αυτισμό να ασχοληθεί με τη φυσική άσκηση, ουσιαστικά μαθαίνει να θέτει σε λειτουργία όλους τους μύες του σώματος οι οποίοι παράγουν χημικές ουσίες που αποστέλλονται στον εγκέφαλο και με τη σειρά του εκείνος παράγει άλλες ουσίες που βελτιώνουν τη γνωστική λειτουργία” ενώ στην επιλογή των κατάλληλων αθλημάτων τονίζεται ότι τα ατομικά αθλήματα προτιμούνται από τα ομαδικά αφού έχουν περισσότερες απαιτήσεις σε επικοινωνία και συγχρονισμό με άλλα παιδιά και εκεί μπορεί να υπάρχουν ελλείψεις σε ένα αυτιστικό παιδί.
Περισσότερα στο ενημερωτικό υλικό που επισυνάπτεται:
εξωτερικές-δραστηριότητες-για-παιδιά-με-αυτισμό-2-1-1
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;