Ο TwinAir κινητήρας των 0,9 λίτρων προστίθεται στη γκάμα του FiatPunto 2012, βάζοντας τέλος στην καταβολή των τελών κυκλοφορίας και αυξάνοντας το valueformoney.
– Θόρυβος κινητήρα ψηλά, πλευρική στήριξη καθισμάτων, κατανάλωση υπό πίεση
Την ανανεωμένη εκδοχή του PuntoEvo, το νέο FiatPunto 2012, τη γνωρίσαμε πριν από περίπου 2 μήνες. Το αυτοκίνητο ήλθε, ώστε να συνεχίσει την ιστορία του πλέον πετυχημένου μικρού της Fiat και γιʼ αυτό το λόγο η απόφαση του …εξακοντισμού των συνοδευτικών «Grande» ή «Evo» της ονομασίας του, επαναφέρει πλέον στο μυαλό την επιτυχία των πρώτων Punto του παρελθόντος. Παράλληλα με αυτά, ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία της υπόστασης του αυτοκινήτου, αποτέλεσε η απόφαση της Fiat να ενισχύσει τη γκάμα των μοτέρ του με το νέο και επαναστατικό, δικύλινδρο turboTwinAir, που έως σήμερα γνωρίζαμε στα Fiat 500 και Panda. Το λανσάρισμα της έκδοσης αυτής έγινε μόλις πριν από λίγες ημέρες στην Ελλάδα και εμείς δε χάσαμε την ευκαιρία να τη δοκιμάσουμε πρώτοι από όλους!
Κομψή σχεδίαση με «TwinAir» λεπτομέρειες
Εν αρχή, η σχεδίαση του αμαξώματος του FiatPunto 2012 TwinAir δε διαφοροποιείται από αυτή των υπόλοιπων Punto 2012, με το ιταλικό μικρό να παραμένει ένα από τα πιο κομψά και καλαίσθητα της κατηγορίας του. Υπάρχουν βέβαια και κάποιες μικρές αισθητικές λεπτομέρειες που χαρακτηρίζουν τη νέα έκδοση κινητήρα και οι οποίες συνοψίζονται στο λογότυπο «TwinAir» στην πόρτα του πορτ-μπαγκάζ, τους μαύρους εξωτερικούς καθρέπτες, αλλά και της TwinAir ζάντες αλουμινίου των 15 ιντσών.
Χωρίς τέλη και σε πολύ καλή τιμή
Το FiatPunto 2012 TwinAir με το δικύλινδρο TwinAir βενζινοκινητήρα, διατίθεται στην ομώνυμη, αποκλειστική έκδοση εξοπλισμού και σε 3θυρο ή 5θυρο αμάξωμα. Οι τιμές, έχουν οριστεί από τα 12.400 ευρώ (12.800 ευρώ για το 5θυρο) μαζί με την έκπτωση των 1.000 ευρώ, ενώ με την κρατική απόσυρση σε ισχύ, μειώνονται από 12.100 ευρώ. Στο πολύ καλό valueformoney συμβάλλει και ο πλούσιος εξοπλισμός που περιλαμβάνει όλα τα απαιτούμενα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας και κάτι παραπάνω! Και εδώ, θα πρέπει να συνυπολογιστεί και το όφελος από τα μηδενικά τέλη κυκλοφορίας που εξασφαλίζονται από τα μόνο 98 γρ. CO2 ανά χλμ. που εκπέμπει η έκδοση αυτή.
Πηγή : autotriti.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;