Αν είστε χρήστες του Facebook θα έχετε παρατηρήσει σίγουρα ότι η αρχική σελίδα σας είναι γεμάτη από re-shared memes, videos και διάφορα links για άρθρα. Με τον καιρό μειώνονται όλο και περισσότερο τα προσωπικά updates.
Το ίδιο το Facebook έχει επικεντρωθεί στο να πουλά την πλατφόρμα του σε εταιρείες και οργανισμούς που θέλουν να διαφημιστούν, και οι χρήστες δεν επιλέγουν να κάνουν προσωπικά updates.
Σύμφωνα με την αναφορά του TheInformation, από τα μέσα του 2014 μέχρι τα μέσα του 2015 σημειώθηκε 5.5% πτώση στα συνολικά posts. Τα personal updates στο Facebook μειώθηκαν κατά 21% στο ίδιο διάστημα, ενώ φέτος η πτώση μειώθηκε, αλλά παραμένει ψηλά στο 15%.
Το Facebook έχε δημιουργήσει μια ειδική ομάδα για να βρει τρόπους παρότρυνσης των χρηστών στο να μοιράζονται περισσότερα πράγματα. Τα προσωπικά updates έχουν πιο εξέχουσα θέση στο News Feed και έκανε πιο εύκολη τη διαδικασία να ποστάρεις κάτι. Αυτά φαίνεται να βοήθησαν στην μείωση της πτώσης, αλλά δεν είναι αρκετά να την αναστρέψουν.
Όπως αναφέρει και το TheInformation, τα δεδομένα αυτά δε σημαίνουν ότι άρχισε η κάθοδος του Facebook, καθώς έχει μια τεράστια βάση χρηστών, όμως δείχνει ότι με τα χρόνια αλλάζει ο τρόπος χρήσης του.
Πηγή: techblog.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;