Γράφει η Έλενα Ράπτη, Βουλευτής ΝΔ Α’Θεσσαλονίκης
Το θέμα των έργων της Θεσσαλονίκης αποτελούσε πάντα μέρος της πολιτικής ατζέντας κάθε κυβέρνησης. Η Θεσσαλονίκη εμφανώς αδικημένη σε επίπεδο έργων και υποδομών διεκδικούσε μόνιμα μερίδιο συμμετοχής στα μεγάλα έργα της χώρας, η απουσία των οποίων της στερούσε την αναπτυξιακή πνοή που ήταν απαραίτητη για έναν κεντρικότερο ρόλο στην νοτιοανατολική Ευρώπη. Εξαγγελίες που ποτέ δεν υλοποιήθηκαν και προσδοκίες που στο παρελθόν δεν εκπληρώθηκαν. Η ανάγκη για έργα στη Θεσσαλονίκη ήταν ορατή σε όλα τα επίπεδα και δυστυχώς μαζί με τον χρόνο χάθηκαν και πολλές αναπτυξιακές ευκαιρίες που θα είχαν αναβαθμίσει την προοπτική τη πόλης.
Η εικόνα αυτή αλλάζει με την κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη. Ξεκινώντας από τη ΔΕΘ. Η Έκθεση έζησε στιγμές δόξας και αναγνώρισης αλλά πέρασε και δύσκολους καιρούς. Σήμερα βρίσκεται σε μια σταθερά ανοδική πορεία, τόσο από πλευράς επισκεψιμότητας όσο και από πλευράς επιχειρηματικού ενδιαφέροντος, καλύπτοντας όλους τους κλάδους του εμπορίου και των υπηρεσιών. Ο αρχιτεκτονικός διαγωνισμός για την ανάπλασή της ολοκληρώθηκε και αναμένεται να ολοκληρωθούν και όλες οι μελέτες μέσα στο 2022. Η ΔΕΘ θα μεγαλώσει, θα γίνει πιο λαμπερή και θα ανοίξει νέους ορίζοντες. Το Μετρό της πόλης προχωρά με ορίζοντα λειτουργίας το 2023. Δίνει αγώνα με τον χρόνο και με όσους βρίσκουν λόγους για να μη γίνει ποτέ. Τα προβλήματα ξεπεράστηκαν, τα αρχαία θα βρουν τη θέση τους στο νέο έργο, για να τα θαυμάζουν κάθε μέρα χιλιάδες επιβάτες. Μας έμεινε το τέλος της διαδρομής.
Ανακηρύχθηκε ήδη ανάδοχος για τη σύνδεση του λιμανιού με Εγνατία και ΠΑΘΕ και προχωρούν τα έργα στον έκτο προβλήτα του λιμανιού, δημιουργώντας νέες προοπτικές στις εμπορευματικές μεταφορές. Το πρώτο τρίμηνο ξεκινά η κατασκευή του flyover που αναμένεται να αποσυμφορήσει την πόλη και να μειώσει τους ρύπους. Εδώ και μήνες 409 επιπλέον αστικά λεωφορεία κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη, αναβαθμίζοντας τη συχνότητα και την ποιότητα των δρομολογίων. Το τεχνολογικό πάρκο καινοτομίας THESS-INTEC προχωρά όπως και οι μελέτες για την μετατροπή της ΑΒΖ Καλοχωρίου και του Στρατοπέδου Γκόνου σε επιχειρηματικό πάρκο. Στο στρατόπεδο «Παύλος Μελάς» ξεκινούν οι εργασίες της πρώτης φάσης για τη μετατροπή του σε μητροπολιτικό πάρκο. Μέχρι το τέλος του 2021 εκδίδεται το ΠΔ για το γήπεδο του ΠΑΟΚ. Και πολλά ακόμη μικρά και μεγάλα έργα.
Ποτέ άλλοτε δεν υπήρχε στη Θεσσαλονίκη τόση κινητικότητα στο θέμα των υποδομών, με έργα που ήδη εκτελούνται και αλλάζουν τη δυναμική της πόλης.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;