Νέα δεδομένα και κινητικότητα δημιουργεί, σύμφωνα με πληροφορίες του newmoney.gr, η πρόσφατη απόφαση της Olympic Air να καταργήσει δρομολόγια ανά την επικράτεια λόγω οικονομικών προβλημάτων.
Με την τελευταία να έχει σημαντικές απώλειες σε μερίδια αγοράς και με την Aegean να αποτελεί πλέον τον μοναδικό εναλλακτικό ελληνικό αερομεταφορέα, πηγές αναφέρουν πως επίκειται κατάθεση νέας πρότασης συγχώνευσης προς την Επιτροπή Ανταγωνισμού, καθώς πλέον τα μερίδια αγοράς των δύο γκρουπ δικαιολογούν κάτι τέτοιο.
Συγκεκριμένα, αυτή τη στιγμή στην αγορά πτήσεων εξωτερικού από και προς τα αεροδρόμια της Ελλάδας το μερίδιο της Aegean, που αποτελεί το μεγαλύτερο εγχώριο αερομεταφορέα, ανέρχεται μόλις στο 14% και μαζί με την Olympic Air είναι κάτω από 16%.
Επομένως, το 84% της ελληνικής αεροπορικής αγοράς το κατέχουν ξένοι αερομεταφορείς. Το αντίστοιχο μερίδιο των εγχώριων αερομεταφορέων σε άλλες χώρες της Ευρωζώνης, βρίσκεται κατά μέσο όρο στο 38,5% με αποτέλεσμα να μην συντρέχουν πλέον οι λόγοι απόρριψης νέας πρότασης από τη μεριά του ομίλου Βασιλάκη.
Μάλιστα, σε ολόκληρη την Ευρώπη δεν υπάρχει άλλη χώρα στην Ευρώπη όπου τοπικοί αερομεταφορείς να μην ελέγχουν τουλάχιστον το 40% της κίνησης εξωτερικού, τη στιγμή που στην Ελλάδα το ποσοστό είναι μόνο 16%.
Είναι λοιπόν κρίσιμη η ύπαρξη ενός ισχυρού ελληνικού αερομεταφορέα που θα μπορεί να σταθεί με αξιώσεις στο ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαμορφώνεται στην ευρύτερη περιοχή της ΝΑ Μεσογείου, αφού έχει σημαντική γεωπολιτική διάσταση. Από την άλλη, η ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας και της Ελλάδας δεν μπορεί να είναι σε άμεση εξάρτηση από αερομεταφορείς άλλων χωρών, όπως της Τουρκίας.
newmoney.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;