Κομψά περιγράφεται ως άσκοπη περιπλάνηση. Θεωρητικά, αν και πρόκειται για πολεμικό, το πλοίο άλλης χώρας έχει δικαίωμα να πλέει γύρω από ελληνικά νησιά, ακόμη και να εισέρχεται εντός της ελληνικής χωρικής θάλασσας χωρίς να απαιτείται άδεια, εφ’ όσον το δρομολόγιο που ακολουθεί έχει κάποιο νόημα.
Πρακτικά, ο πλους της τουρκικής κορβέτας Beykoz είναι μια καραμπινάτη πρόκληση. Κι αυτό διότι το τουρκικό πολεμικό βγήκε από το λιμάνι της Σμύρνης με σκοπό να πλεύσει προς την ανατολική Μεσόγειο και αντί να πλεύσει κόστα-κόστα προς τα τουρκικά παράλια, ή έστω να κινηθεί σε μια ευθεία, έφτασε πάλι λίγα ναυτικά μίλια από τις ακτές της Αττικής και περιέπλευσε τουλάχιστον δέκα ελληνικά νησιά μέσα στη νύχτα!
Η τουρκική κορβέτα Beykoz, βγήκε από το λιμάνι της Σμύρνης το απόγευμα της Τετάρτης. Περίπου στις οκτώ χθες το βράδυ μπήκε σε ελληνικά χωρικά ύδατα κινούμενη μεταξύ της Εύβοιας και της Άνδρου. Το τουρκικό πολεμικό συνέχισε να παραβιάζει την ελληνική χωρική θάλασσα για ώρες. Μετά το στενό του Κάβο Ντόρο κινήθηκε ανάμεσα στην Κέα και την Κύθνο. Σαν να επρόκειτο για πλοίο της ακτογράμμης προσέγγισε τη δυτική πλευρά της Μήλου και ξαφνικά περίπου τα μεσάνυχτα έστριψε με ανατολική πορεία κινούμενο νότια της Μήλου. Ουσιαστικά, η τουρκική κορβέτα περιέπλευσε την Μήλο κινούμενη πάντοτε εντός της ελληνικής χωρικής θάλασσας. Σειρά είχε στη συνέχεια η Σαντορίνη όπου το πλήρωμα της Beykoz κατηύθυνε το πλοίο και πάλι σε ελληνικά χωρικά ύδατα. Αφού πέρασε μεταξύ της Σαντορίνης και της Ίου, περίπου στις έξι το πρωί της Πέμπτης η τουρκική κορβέτα βγήκε σε διεθνή ύδατα βορειοανατολικά της Ανάφης.
Πηγή: www.protothema.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;