Εγκαίνια 30ης Philoxenia: Στο περίπτερο της ΑΜΘ η Όλγα Κεφαλογιάννη

14 Νοεμβρίου 201413:10

Στη νέα αναπτυξιακή προοπτική του ελληνικού τουρισμού, τις μεταρρυθμίσεις, τα αποτελέσματα και το στρατηγικό σχεδιασμό μέχρι το 2020, αναφέρθηκε η υπουργός Τουρισμού κ. Όλγα Κεφαλογιάννη, κηρύσσοντας τα εγκαίνια της 30ης έκθεσης Philoxenia στη Θεσσαλονίκη.

 

Η υπουργός Ανάπτυξης επισκέφθηκε το περίπτερο της ΑΜΘ όπου συναντήθηκε με το Περιφερειάρχη Γιώργο Παυλίδη και το θεματικό Αντιπεριφειάρχη τουρισμού Μιχάλη Αμοιρίδη

 

«Η κυβέρνηση», τόνισε η κ. Κεφαλογιάννη, «προγραμματίζει να επενδύσει μισό δισεκατομμύριο κάθε χρόνο για τα επόμενα έξι χρόνια σε μεγάλες υποδομές Τουρισμού και συναφών δραστηριοτήτων μέσω ΕΣΠΑ».

Η υπουργός Τουρισμού, ανέφερε ότι, «διαμορφώνεται έγκαιρα ένα σχέδιο που περιλαμβάνει ποσοτικοποιημένες και κατανεμημένες στο χώρο, δημόσιες πολιτικές μεταφρασμένες σε δράσεις. Για κάθε δράση», όπως είπε, «θα υπάρχει στρατηγική, στόχοι, χρονοδιάγραμμα, ορόσημα παρακολούθησης, υπεύθυνοι διαχείρισης, απαιτούμενοι πόροι, και πηγές χρηματοδότησης των δράσεων από τα κατά περίπτωση τομεακά ή περιφερειακά προγράμματα».

Η κ. Κεφαλογιάννη επισήμανε, ότι στο νέο ΕΣΠΑ, ύψους 20,8 δισ. ευρώ, κατά την εξειδίκευση των Επιχειρησιακών Προγραμμάτων, θα ληφθεί μέριμνα ώστε συγκεκριμένες κατηγορίες δράσεων και σημαντικοί πόροι να έχουν ως δικαιούχους τους Δήμους της Χώρας.

Σύμφωνα με πρόσφατες ανακοινώσεις, το 35% του νέου ΕΣΠΑ 2014-20, θα προωθηθεί στις Περιφέρειες σε σχέση με το προηγούμενο 22%.

Παράλληλα, αξιοποιείται το Δ’ Κοινοτικό Πλαίσιο Στήριξης με ενίσχυση 1000 επενδυτικών σχεδίων στον Πράσινο και τον Εναλλακτικό Τουρισμό, συνολικού προϋπολογισμού 70 εκ. ευρώ για έργα και δράσεις Οικοτουρισμού και Υποδομών στην ύπαιθρο ενόψει της επόμενης Προγραμματικής Περιόδου.

Ο προϋπολογισμός των ενταγμένων έργων υποδομής ανέρχεται σε 151 εκ. ευρώ και υλοποιείται από τοπικούς φορείς σε σημαντικά έργα τουριστικών υποδομών (πάρκα οικοανάπτυξης, μαρίνες, εκσυγχρονισμός εγκαταστάσεων κ.ά.).

H υπουργός Τουρισμού αναφέρθηκε και στις επικοινωνιακές δράσεις που σχεδιάζονται και υλοποιούνται, επισημαίνοντας, ότι ενισχύονται δράσεις σε παραδοσιακές αγορές, αναπτύσσονται προωθητικές ενέργειες, ενώ παράλληλα εξελίσσεται επικοινωνιακό πλάνο και σε νέες αγορές.

Αναφερόμενη στην “επόμενη μέρα” του ελληνικού τουρισμού, η κ. Κεφαλογιάννη τόνισε ότι το υπουργείο εντείνει και εμβαθύνει τη συνεργασία, με τους επαγγελματίες του Τουρισμού, τις Περιφέρειες και την Αυτοδιοίκηση.

«Πρόθεσή μας είναι να σταθούμε αρωγοί σε κάθε πρωτοβουλία και ολοκληρωμένη πρόταση των τοπικών Αρχών και της Αυτοδιοίκησης. Απευθύνουμε μήνυμα συνεργασίας στους Δήμους και στις Περιφέρειες της χώρας για καλύτερο και αποδοτικότερο συντονισμό», ανέφερε μεταξύ άλλων η υπουργός, παραθέτοντας τα εντυπωσιακά και για φέτος αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό και επισημαίνοντας τις θετικές εκτιμήσεις για τη συνέχεια.

Αρθρογράφος

blank
Τμήμα Ειδήσεων Hellas Press Media
Η Hellas Press Media είναι το πρώτο ενημερωτικό Δίκτυο που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Αν θέλετε να ενταχθείτε στο Δίκτυο επικοινωνήστε στο info@hellaspressmedia.gr