Ταυτόχρονα με τους υπόλοιπους τρεις νέους σταθμούς διοδίων θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους σε μερικές εβδομάδες, τα διόδια της Εγνατίας Οδού, στα όρια των Νομών Ξάνθης και Ροδόπης, κοντά στους Αμαξάδες.
Ο σταθμός είναι ήδη έτοιμος έδω και μέρες, όπως συμβαίνει και με τους υπόλοιπους νέους σταθμούς της Εγνατίας ενώ παγωμένο είναι, προς στιγμήν, το ζήτημα του πέμπτου σταθμού που αναμένεται να κατασκευαστεί στη Μουσθένη ή στα όρια των Νομών Καβάλας-Σερρών. Οι υπόλοιποι σταθμοί είναι στην Ανάληψη του Λαγκαδά, στο Μαλακάσι και στα Τύρια Ιωαννίνων.
Με την έκδοση της απαραίτητης ΚΥΑ των υπουργείων Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων και Οικονομικών θα ξεκινήσει άμεσα η λειτουργία τους ενώ θα γίνει γνωστό και το κόστος τους, για οποίο μέχρι σήμερα εκτιμήσεις μόνο έχουν γίνει, ενώ η αρχική πρόβλεψη της Εγνατίας Οδού έκανε λόγο για αντίτιμο 2,80 ευρώ, στα επίπεδα του οποίου αναμένεται ότι θα κινηθούν. Υπενθυμίζεται ότι ήδη η Εγνατία Οδός Α.Ε. έχει προκηρύξει την εγκατάσταση ηλεκτρονικού συστήματος που θα καλύπτει κάθε χιλιόμετρο του οδικού άξονα.
Αντιδράσεις στην περιοχή. Ο Δήμος Ξάνθης αρνήθηκε να εκδώσει ψήφισμα
Όπως είναι λογικό, η λειτουργία των διοδίων προκαλεί αντιδράσεις καθώς θα δημιουργήσει σοβαρά προβλήματα σε όσους μετακινούνται καθημερινά μεταξύ Κομοτηνής και Ξάνθης για την εργασία τους, προσθέτοντας ένα δυσβάσταχτο κόστος στον ετήσιο προϋπολογισμό. Παράλληλα , δεν έχει γίνει αντιληπτό ότι η τοποθέτηση των διοδίων στο συγκεκριμένο σημείο θα απομονώσει τους κατοίκους της περιοχής του Δήμου Ιάσμου από την Ξάνθη, με την οποία διέθεταν μέχρι σήμερα κοινωνικές και οικονομικές σχέσεις.
Πρόσφατα η Κίνηση Ενεργών Πολιτών Ξάνθης ζήτησε από το Δημοτικό Συμβούλιο Ξάνθης την έκδοση ψηφίσματος ώστε να υπάρξει πολιτική θέση του Δήμου για το ζήτημα, όμως το σχετικό σχέδιο ψηφίσματος, αγνοήθηκε από την τριμελή επιτροπή που συστήθηκε με εκπροσώπηση των δύο μεγάλων παρατάξεων. Οι αντιδράσεις πάντως αναμένεται να ενταθούν στο επόμενο χρονικό διάστημα ενώ κινήσεις και πολιτικές οντότητες στην Κομοτηνή έχουν επίσης εκφράσει την αντίδρασή τους. Υπενθυμίζεται ότι η Εγνατία Οδός που θα εισπράττει τα διόδια, σύντομα αναμένεται ότι θα ιδιωτικοποιηθεί.
xanthipress.gr
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;