Γράφει ο Ηλίας Τσαλδάρης
(Research and Development – Google Individual Certified)
Σοβαρό πρόβλημα με τις ηλεκτρονικές συναλλαγές των εταιρειών & επαγγελματιών που ασχολούνται με την ψηφιακή επικοινωνία/διαφήμιση, στην μέση της τουριστικής περιόδου.
Οι συναλλαγές με τα προωθητικά μέσα Google AdWords, Trip Advisor και Facebook γίνονται ηλεκτρονικά. Οι πελάτες (Ξενοδοχειακές μονάδες και άλλες Τουριστικές Επιχειρήσεις) αντλούν ακόμα κι από την ρευστότητα τους για τις καθημερινές ανάγκες διαφήμισης με κύρια πρακτική την φόρτιση προπληρωμένων καρτών (είτε δικών τους είτε με κατάθεση χρημάτων στους λογαριασμούς των Digital Agencies)
Περισσότερα στο Via Diplomacy
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;