Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης
Το προεκλογικό και πολιτικό μάρκετινγκ του ακροδεξιού υπερσυντηρητικού τουρκοδίαιτου εθνικιστικού κόμματος DEB-ΚΙΕΦ , στοχεύει μέσω Τουρκίας και τουρκικών μέσων ενημέρωσης, συγκεκριμένες πληθυσμιακές κι επαγγελματικές ομάδες , επενδύοντας όχι μόνον σε εκλογικές επιδόσεις αλλά και στην κοινωνική διάχυση του παρακρατικού μηχανισμού σε ευρύτερα στρώματα της τοπικής κοινωνίας.
Ιδιαίτερος είναι ο ρόλος των τουρκικών μέσων ενημέρωσης και ιδιαίτερα του κρατικού Anadolu Ajansi που (ανα)δημοσιεύουν -εκτός Θράκης- κείμενα και αναλύσεις που την τελευταία εβδομάδα, τα οποία βρίσκονται σε συντονισμό με τον πολιτικό λόγο των στελεχών του DEB/ΚΙΕΦ -εντός Θράκης- κι επικεντρώνονται σε κοινωνικά θέματα όπως λχ τα θέματα ΑμεΑ ή την θέση και τον ρόλο της γυναίκας στην Μειονότητα.
Χαρακτηριστικό είναι το άρθρο που αναφέρεται σε δηλώσεις τη ετεροκαθοριζόμενης Προέδρου του DEB-ΚΙΕΦ κ. Çiğdem Asafoğlu, που εστιάζουν στην συμμετοχή που έχουν οι “Τουρκάλες της Δυτ. Θράκης στο ευρωψηφοδέλτιο όπως και η Ευγενία Νατσουλίδου που ανήκει στην “μακεδονική μειονότητα” .
Σε δήλωση της εκτός Ελλάδας, η κ. Çiğdem Asafoğlu είπε ότι, ως γυναίκα, είναι χαρούμενη και περήφανη που είναι πρόεδρος ενός τέτοιου κόμματος τονίζοντας ότι σε αντίθεση με τα όσα συμβαίνουν στην Ελλάδα με την χαμηλή συμμετοχή γυναικών στην πολιτική και στα ψηφοδέλτια, το ΚΙΕΦ παρουσιάζει 25 γυναίκες που πιστεύουν στον σκοπό τους, αγωνίζονται, μητέρες, αδερφές και αδερφές, εκφράζοντας την ελπίδα ότι αυτό θα αποτελέσει πρότυπο για τις Τουρκάλες στη Δυτική Θράκη στις προσεχείς Ευρωεκλογές. Οι Τουρκάλες της Δυτικής Θράκης ήταν πάντα πολύ γενναίες, πάντα αφοσιωμένος στον σκοπό τους και είχαν μαχητικό πνεύμα όπως την 29η Ιανουαρίου” [σσ εννοεί την επέτειο της βαθυκρατικής προβοκάτσιας σε βάρος της κοινωνίας της Θράκης”
Να επισημανθεί , βεβαίως, ότι στο ίδιο άρθρο φιλοξενούνται και δηλώσεις της ψυχολόγου κ. Sevkan Tahsinoğlu από την Ξάνθη (1972) η οποία συνδέεται με το σύστημα των Εγκαθέτων και την παρακρατική δομή της παραθρησκευτικής ψευδομουφτείας και κατέρχεται ως υποψήφια με το ΚΙΕΦ.
Η κ. Sevkan Tahsinoğlu ωστόσο μας “αποκαλύπτει” και το σχέδιο του παρακρατικού συστήματος της Τουρκίας στην Θράκη, λέγοντας: “Πιστεύω ότι αυτή η κατάσταση θα αποτελέσει παράδειγμα για τις μελλοντικές γενιές και τη νεολαία μας. Οι Τουρκάλες της Δυτικής Θράκης είναι πολύ δυνατές, όπως όλες οι γυναίκες στον κόσμο, και το φέρνουν στο προσκήνιο σε ένα πολιτικό κόμμα που ανήκει στην τουρκική κοινότητα θα δώσει φυσικά ένα πολύ καλό παράδειγμα.Η πλειοψηφία των υποψηφίων γυναικών αποτελεί επίσης ένα ισχυρό πρότυπο για τα νεαρά κορίτσια.”
Στην ίδια επικοινωνιακή γραμμή και η υποψήφια εκπαιδευτικός κ. Nilay Mümin (1981) που επισημαίνει ότι ” η παρουσία των γυναικών στην πολιτική σημαίνει μια ευρύτερη προοπτική και πολιτικές χωρίς αποκλεισμούς, τονίζοντας ότι η γυναικεία οπτική προσφέρει διαφορετικές και καινοτόμες προσεγγίσεις για την επίλυση κοινωνικών προβλημάτων. Και η κ. Mümin δήλωσε ότι αυτό το βήμα όχι μόνο ενισχύει την ισότητα των φύλων, αλλά δημιουργεί επίσης ένα ισχυρό πρότυπο για τα νεαρά κορίτσια και τις γυναίκες από την Τουρκική μειονότητα της Δυτικής Θράκης, καταλήγοντας “Η μεγαλύτερη συμμετοχή των γυναικών στην πολιτική φέρνει μαζί της μια κουλτούρα ενσυναίσθησης και συμβιβασμού. οδηγεί σε μια πιο εποικοδομητική ανάπτυξη. Δημιουργεί ένα πολιτικό περιβάλλον”
Επισημαίνοντας ότι οι γυναίκες της Δυτικής Θράκης είναι πολύτιμες, αυτοθυσιαστικές, υπάκουες, αρμονικές και έχουν αποδεδειγμένη δομή, η εκπαιδευτικός Şükriye Mehmet (1987) , κι αυτή ενταγμένο στο παρακρατικό σύστημα των προνομιούχων εγκαθέτων του Τουρκικού Προξενείου, σημείωσε ότι η ένταξη των γυναικών σε όλους τους τομείς της κοινωνίας είναι σημαντική για την πρόοδο της μειονότητας. Επισημαίνοντας ότι εκτός από 25 γυναίκες υποψηφίους, στη λίστα βρίσκονται και πολύ πολύτιμοι άντρες υποψήφιοι, η κ. Σουκριέ Μεχμέτ τόνισε ότι είναι πιο δυνατοί μαζί.
Μετά την εκπαίδευσή της στην Τουρκία, και η Gülcan Mümin (1984) αποφάσισε “να υπηρετήσει την Τουρκική Μειονότητα στη Δυτική Θράκη. ΕλλάδαΕξήγησε ότι επέστρεψε στο , και ότι οι γυναίκες είναι εγγενώς πολύ ισχυρά όντα και ότι είναι δυνατόν να δούμε αυτή τη δύναμη σε κάθε τομέα.”
Η Sevtap Hint (1978) , η οποία είναι Διευθύντρια του Παραρτήματος Ξάνθης του ΣΕΜ (βλ. Χουσεΐν Μπαλτατζή) για σχεδόν 20 χρόνια, είπε ότι οι γυναίκες στη Δυτική Θράκη έχουν πάντα το δικαίωμα να μιλούν και να διαδραματίζουν αποτελεσματικό ρόλο σε όλες τις αποφάσεις που λαμβάνονται.Δηλώνοντας ότι η Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης συμβαδίζει με τον αναπτυσσόμενο κόσμο, ο Hint είπε, «Σήμερα, έχουμε δικηγόρους, πολιτικές γυναίκες και μορφωμένες γυναίκες και αυτές οι γυναίκες έχουν κάνει σοβαρά αισθητή την παρουσία τους στην κοινωνία μας». αυτός είπε.
Η καθηγήτρια τέχνης Zeynep Tevfikoğlu (1976) επεσήμανε ότι πίσω από έναν επιτυχημένο άνδρα υπάρχει μια γυναίκα, μια σύζυγος και μια μητέρα, και πίσω από μια επιτυχημένη γυναίκα υπάρχει ένας άντρας, ένας σύζυγος και ένας πατέρας και είπε: «Είμαστε πιο δυνατοί μαζί, άνδρες και γυναίκες. , σε αυτό το μονοπάτι». αυτός είπε.
Οι υποψήφιες επίσης Vildan Yaşar, Pelin Kocamolla, Sevcan Hacıali, Seher Mustafa, Sibel Abdullah Hasan, Elif Molla και Hatice Hasan εξέφρασαν επίσης τις σκέψεις τους για ζητήματα όπως η αναγνώριση της δύναμης των γυναικών, το αγωνιστικό τους πνεύμα, η ευελιξία τους και η θέση τους στην πολιτική και η συνεισφορά τους στην κοινωνία.
Να τονισθεί ότι
Αντί Επιλόγου
Η υποκρίτρια Τσιγδέμ Ασάφογλου εμπαίζει τις γυναίκες της Μειονότητας
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;