Για τον αναπαραγωγικό τουρισμό ως βασικό πυρήνα ανάπτυξης του ιατρικού τουρισμού στη χώρα μας, πρόκειται να συζητήσουν στις 13 Μαρτίου στην Αλεξανδρούπολη, σε στρογγυλή τράπεζα οι Περιφερειάρχες Αττικής, Γιώργος Πατούλης, Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, Δυτικής Μακεδονίας, Γιώργος Κασαπίδης και ο Χρήστος Μέτιος, Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Οι Περιφερειάρχες θα βρεθούν γι αυτό το σκοπό στην πρωτεύουσα του Έβρου, προσκεκλημένοι του Καθηγητή Μαιευτικής Γυναικολογίας και Υποβοηθούμενης Αναπαραγωγής του ΔΠΘ και Διευθυντή της Πανεπιστημιακής Γυναικολογικής Μαιευτικής Κλινικής του ΠΓΝΑ, Νίκου Νικολέττου.
Ο Αναπαραγωγικός Τουρισμός, που ορίζεται ως η μετακίνηση ατόμων από την χώρα διαμονής τους σε μια άλλη χώρα προκειμένου να λάβουν θεραπεία γονιμότητας, έχει εξελιχθεί κατά την διάρκεια των τελευταίων ετών σε μια παγκόσμια τάση του τουρισμού, με σημαντικές πολιτικές και οικονομικές συνέπειες για τους Ιατρικούς προορισμούς.
Η Ελλάδα θεωρείται ως ένας πολύ γνωστός προορισμός Αναπαραγωγικού Τουρισμού, ειδικότερα για τους Ευρωπαίους Υπογόνιμους ασθενείς, δεδομένου του προοδευτικού νομικού πλαισίου της χώρας στον τομέα της ανθρώπινης αναπαραγωγής το οποίο και λειτουργεί ως κατευθυντήρια δύναμη αυτής της εξειδικευμένης αγοράς τουρισμού, σε συνδυασμό με την υψηλή εξειδίκευση του ιατρικού προσωπικού, την ποικιλία των θεραπειών γονιμότητας, το σχετικά χαμηλό κόστος και τον σημαντικό αριθμό των κλινικών που προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες.
Ο σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διερευνήσει την αγορά αναπαραγωγικού τουρισμού στην Ελλάδα, εξετάζοντας τις υπηρεσίες που παρέχονται από τις κλινικές γονιμότητας και άλλα συναφή χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων, τα ποσοστά επιτυχίας και τα χαρακτηριστικά των ασθενών, καθώς και εξετάζοντας άλλους βασικούς παράγοντες της αγοράς, εστιάζοντας σε μεσίτες, μεσάζοντες και τους ταξιδιωτικούς πράκτορες.
Σύμφωνα με τα ευρήματα ο αναπαραγωγικός τουρισμός έχει πράγματι ένα σημαντικό αναπτυξιακό δυναμικό, παρ’ όλα αυτά συγκεκριμένες ελλείψεις πρέπει να αντιμετωπιστούν στο άμεσο μέλλον, όπως η απουσία ενός συνολικού στρατηγικού πλαισίου για τους βασικούς παράγοντες της αγοράς.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;