Αλάν Τεπέ: Τί έγινε στο “πανηγύρι αθλητικού εθνικισμού” με Αγά τον Τούρκο Πρόξενο;

2 Σεπτεμβρίου 202411:49

Γράφει ο Νίκος Αρβανίτης

Ολοκληρώθηκαν οι τριήμερες εκδηλώσεις της ψευδεπίγραφης εμποροπανηγύρεως και ελαιοπάλης στην τοποθεσία “Φλάμπουρο” του οροπεδίου Ακρίτας / Αλανάτ (πομ) / Αλάν Τεπέ (τουρκ) στον δήμο Αρριανών , από 30 Αυγούστου έως 2 Σεπτεμβρίου 2024 που ουσιαστικά τελούσε υπό την πλήρη αιγίδα των μηχανισμών του τουρκικού προξενείου με την ανοχή της Ελληνικής Πολιτείας.

Κατά την πρώτη ημέρα των εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε η έναρξή τους με ανάγνωση προσευχών Μεβλήτ στον οικισμό Πάσσος από όπου κατάγεται ο “Αγάς του Πανηγυριού ” κ. Σινάν Χασάν , την δεύτερη ξεκίνησαν οι επιδείξεις ελαιοπάλης στο Αλάν Τεπέ που πλαισιώθηκαν και από καλλιτεχνικές εκδηλώσεις με Τούρκους καλλιτέχνες και συγκροτήματα τουρκικής μουσικής , ενώ την τρίτη ημέρα στο επίκεντρο βρέθηκε η επίδειξη ισχύος των τουρκοφρόνων του Προξενείου και των παρακρατικών ενεργουμένων τους στην Θράκη που ενισχύθηκαν από “εισαγόμενους” Τούρκους επισκέπτες.

Στο οροπέδιο του Αλάν Τεπέ βρέθηκαν στελέχη του ερντογανικού ΑΚΡ όπως ήταν η βουλευτής Fatma Aksal, ο περιφερειακός διοικητής Υψάλων και Αδριανούπολης κ. Ömer Sevgili, ο Δήμαρχος Προύσσας Γιλντιρίμ κ. Oktay Yilmaz, ο Δήμαρχος Subaşı Belde Göksel Tüfekçi,ο Δήμαρχος Υψάλων Mehmet Kerman κι άλλοι προσκεκλημένοι εκ Τουρκίας, ανάμεσά τους και ο εκπρόσωπος του αλυτρωτικού συλλόγου BTTDD Προύσσας Hasan Karaomer, ως εκπρόσωπος του γνωστού παρακρατικού “εκτελεστή” κ. Χασάν Κιουτσούκ, προσφάτως αμνηστευθέντος από τον Έλληνα ΥΠΕΞ. Επιπρόσθετα, διαβάστηκε το μήνυμα που έστειλε ο τελευταίος αντιπρόεδρος της κυβέρνησης της Δημοκρατίας της Τουρκίας, Χακάν Τσαβούσογλου, ο οποίος δεν μπόρεσε να παραστεί στην εκδήλωση από την Τουρκία. Στο μήνυμά του ο Τσαβούσογλου χαιρέτησε όλους τους συμπατριώτες που συμμετείχαν στην εκδήλωση και ευχαρίστησε όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση της εκδήλωσης.

Στους παραπάνω προστίθενται οι γνωστοί εκπρόσωποι του τουρκικού παρακράτους της Θράκης και τα ενεργούμενά τους αιρετοί. Σημειώθηκαν ωστόσο και απουσίες που χρήζουν ιδιαίτερης πολιτικής ερμηνείας όπως αυτή της κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου και του συζύγου της, την οποία εκπροσώπησαν ο πρωτεύσας υποψήφιος ευρωβουλευτής Εγκάθετος Χουσεΐν Μπαλτατζή και ο τ. πρόεδρος ΚΙΕΦ και σύμβουλος της Ασάφογλου Μουσταφά Αλή Τσαβούς.

 

 

Στο αμιγές αγωνιστικό μέρος όπου συμμετείχαν 52 αθλητές (αντί των 100 που αρχικά είχαν ανακοινωθεί) από Ελλάδα και Τουρκία, διακρίθηκε ο Niyazi İbiş από τον Ίσαλο ο οποίος κατάφερε να νικήσει τον Τούρκο αντίπαλό του Atakan Makas στον τελευταίο αγώνα των σκληρών αγώνων πάλης φέτος.

Στους διακριθέντες αθλητές αναφέρονται και οι : Burak Altıok, Aydıncan Gümüşdağ, ⁠Ömer Posta, Birtan Erbin, ⁠Caner Yaykın, ⁠Bayram Gümüşdağ, İsmail Ayvaz, Erol Kartal, ⁠Emre Kısaç, Caner Koşum, ⁠Sinan Karakurt, Kıraç Bilek, İsmet Karabulut, ⁠Emrah Kaya, ⁠Mehmet Bolat, Niyazi İbiş, ⁠Atakan Makas, Saim Cevahir.

 

 

 

Εκτός του χώρου αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων είχε αναπτυχθεί ατάκτως ένας χώρος με υπαίθριους και πλανόδιους πωλητές (χωρίς να ισχύουν υγειονομικά μέτρα) και στην περίμετρο διαπιστώσαμε την προετοιμασία ψητών αμνοεριφίων παρά τις ρητές απαγορεύσεις για την διακίνηση , σφαγή και παρασκευή λόγω του ιού της ευλογιάς των αιγοπροβάτων.

Για όσους επέλεξαν το μενού του πανηγυριού, πλήρωσαν 50 € το μισό κιλό αρνί και 14 € την μερίδα του ψητού κοτόπουλου!! Δεν γνωρίζουμε εάν διενεργήθησαν έλεγχοι από τις Αρμόδιες Αρχές (υγιειονομικοί, οικονομικοί, φορολογικοί) ενώ σαφώς παραβιάσθηκε και η αντιπυρική νομοθεσία.

Το πρωΐ 9.30 περίπου περιφερειακοί παράγοντες κι όχι μόνον έτρεχαν να προλάβουν μην τυχόν και ξεσπάσει καμία φωτιά από τις σούβλες ενώ σε επιφυλακή ήταν και οι αρμόδιες υπηρεσίες που επέδειξαν τεράστιο βαθμό ανοχής, προφανώς με εντολές άνωθεν. (Να υπενθυμίσουμε ότι πέρυσι είχε αναβληθεί το πανηγύρι ακριβώς λόγω της αντιπυρικής νομοθεσίας).. Είναι εμφανές ότι ο μηχανισμός του τουρκικού παρακράτους δεν ενδιαφέρεται για την τήρηση κανενός μέτρου προστασίας της δημόσιας, εθνικής και κρατικής ασφάλειας. Σε περίπτωση , όμως , πιθανού ατυχήματος μπορούμε να διανοηθούμε πώς θα κατηγορούσαν οι Εγκάθετοι την Ελληνική Πολιτεία…

Σε χώρο των εκδηλώσεων είχε δημιουργηθεί και ….αυτοσχέδιος υπαίθριος χώρος λατρείας ένδειξη των επιδιώξεων της θρησκευτικής φράξιας του πολιτικού ισλάμ της Θράκης να επιβάλλουν το νεο-οθωμανικό πολιτικό ισλάμ του παραερντογανικού καθεστώτος και στους Πομάκους της Ροδόπης όπως έγινε στους Πομάκους της Ξάνθης.

Ο παρακρατικός παραθρησκευτικός ψευδομουφτής Κομοτηνής Ιμπραήμ Σερήφ, με την ιδιότητά του [παράνομος] Πρόεδρος του παρακρατικού οργάνου ΑΣΕΤΜΔΘ δήλωσε: «Εύχομαι το έλεος του Θεού σε όσους έκαναν αυτό το γεγονός εφικτό για 700 χρόνια και σε όσους έφυγαν από αυτόν τον κόσμο. Θα ήθελα να συγχαρώ κάθε άτομο που συμμετείχε εδώ σήμερα. Οι κοινωνίες έχουν εθνικές και θρησκευτικές παραδόσεις που ταυτίζονται με φεστιβάλ σαν αυτό του Alantepe . Ήρθα εδώ για να συνεχίσω αυτή την όμορφη εκδήλωση. Ήρθα να στηρίξω όσους συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της εκδήλωσης. Ως Πρόεδρος της Συμβουλευτικής Επιτροπής, θα ήθελα να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όσους είναι εδώ».

Η Ελληνική Πολιτεία ήταν παρούσα στην “γκρίζα ζώνη” της εκδήλωσης καθώς από την μια υπήρχαν θεσμικοί εκπρόσωποι κι Αιρετοί όλων των βαθμίδων (σύμβουλοι ΟΤΑ, ΠΑΜΘ, Βουλευτής) αλλά και οι Αρμόδιες Αρχές τήρησης τάξης.

Το πολιτικό δυναμικό της περιοχής που ευθύνεται για τα επιμέρους σημεία εκτροπής της εννόμου τάξεως ήταν απόν με εξαίρεση τον βουλευτή ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ροδόπης κ. Ιλχάν Αχμέτ που αν και παρείσακτος και αποβληθείς από το Πρωτόκολλο των Παρακρατικών , εκπροσώπησε -όπως ο ίδιος είπε- τον Λαό και τους Ψηφοφόρους του , στέλνοντας το δικό του πολιτικό μήνυμα.

Τα τεκταινόμενα στον χώρο των εκδηλώσεων καταγράψαμε με λόγο, ήχο και εικόνα κατά την διάρκεια του τριημέρου στην προσωπική ιστοσελίδα του υπογράφοντος για λογαριασμό του Komotinipress. Ωστόσο παραθέτουμε τα κυριότερα highlights:

  • 1. Ένα από τα βασικά σημεία που μας έκαναν εντύπωση ήταν η υποδοχή των παρακρατικών κι εγκαθέτων των τουρκοφρόνων γινόταν από μέλη ορχήστρας του πανηγυριού με τουρκικό εθνόσημο! Στον χώρο της εκδήλωσης , επίσης, δεν γινόταν χρήση της …… Ελληνικής Γλώσσας!!!
  • 2α. Ένα από τα ερωτήματα στα οποία δεν μας απάντησε ο Δήμαρχος Ιάσμου αφορά για το “Ποιός είναι ο φορεάς διοργάνωσης των αγώνων ελαιοπάλης στο Αλάν Τεπέ, επί ελληνικού εδάφους; Ποιός ο ρόλος ή ο συμβολισμός του τουρκικού εθνοσήμου και του λογοτύπου της Τουρκικής Ένωσης Ελαιοπάλης; Τί έχει να μας πεί επ’αυτού ο Δήμαρχος Αρριανών και η Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου που συνοδεύονταν από την σύζυγο του Δημάρχου;”
    2β.Ποιός ο ρόλος στην διοργάνωση της Τουρκικής Ομοσπονδίας Παραδοσιακής Πάλης που τελεί υπό την πλήρη εποπτεία του τουρκικού κράτους και του Οσμάν Ασκίν Μπακ; Αξιοσημείωτη είναι η εισαγωγή παλαιστών από τρίτες χώρος όπως και η παντελής απουσία παραδοσιακών ελληνικών καλλιτεχνικών χορευτικών σχημάτων και συγκροτημάτων. Ο ρόλος τουρκικών αθλητικών ενώσεων πάλης σχετίζεται προφανώς με την υιοθέτηση των τουρκικών εθνικών ενδυμασιών που δεν έχουν σχέση με τις παραδοσιακές πομακικές ενδυμασίες όπως επίσης και τα “παντελόνια πάλης” (κισπέτια) που είναι κι αυτά εισαγόμενα.Δεν είναι τυχαίο πάντως ότι ο πρώτος κληθείς στο πρωτόκολλο του Δήμου Αρριανών ήταν ο παρακρατικός πρόεδρος της παράνομης ΤΕΝΚ Σεντάτ Χασάν!
    2γ. Εκπρόσωποι τουρκικής αρχής διηύθυναν τους αγώνες ελαιοπάλης – Αποκλεισμένη η Ελληνική Γλώσσα από τις εκδηλώσεις
    Ο αρχικός στόχος της παρακρατικής συμμορίας επετεύχθη στον βαθμό που ήθελαν να πραγματοποιήσουν μία εκδήλωση αθλητικού εθνικισμού δείχνοντας προς όλους πως εντός Ελληνικής Επικράτειας το γενικό πρόσταγμα είχαν τουρκικές κρατικές υπηρεσίες όπως ο Ομοσπονδία Ελαιοπάλης και η Ένωση Ελαιοπάλης, τόσο στα Χίλια όσο και στο Αλάν Τεπέ.
  • 3. Ο Δήμαρχος Αρριανών παρεχώρησε την πρωτοκαθεδρία της εκδήλωσης στον Τούρκο Πρόξενο ο οποίος μαζί με την σύζυγό του συμπεριφερόταν ως …ο πραγματικός Αγάς του πανηγυριού; Ποιός ο ρόλος των παρακρατικών στην εκδήλωση; Ποιός ο ρόλος του παρακρατικού παραθρησκευτικού ψευδομουφτή σε μία εκδήλωση Πομάκων; Ενδιαφέρουσα η παρουσία τουρκοποιημένων Πομάκων όπως είναι οι Εγκάθετοι Χουσεΐν Μπαλτατζή και Ιμάμ Τζανέρ (κι όχι μόνον)!Τα μέλη του τουρκικού παρακράτους αποκομμένα από τον Λαό της Μειονότητας ανακυκλώνουν εικόνες ευωχίας και αλληλοθαυμασμού υπό την επιτήρηση και την εποπτεία του Τούρκου Προξένου.Μετετράπη η εκδήλωση σε ένα τουρκοπανηγύρι με τους Έλληνες Θεσμικούς (Αιρετοί, Δήμαρχοι, Βουλευτές) να περιφρονούν την Πολιτεία και τους Θεσμούς της όπως λ.χ. την Ελληνική Ομοσπονδία Πάλης αλλά και τους Έλληνες Αθλητές Ελαιοπάλης που σημειώνουν αρκετά σημαντικές επιδόσεις.
  • 4.Γιατί απουσίαζε η (αποτυχημένη) Πρόεδρος του ακροδεξιού, ισλαμοφασιστικού, εθνικιστικού κόμματος των τουρκοφρόνων κ. Τσιγδέμ Ασάφογλου; (δεν μας έχει συνηθίσει σε τέτοιες απουσίες.)
  • 5.Ο παρακρατικός παραθρησκευτικός ψευδομουφτής Ιμπραήμ Σερήφ σύρεται από την προξενική σέκτα του παραερντογανικού καθεστώτος να συμβάλει στον εκτουρκισμό των Πομάκων της Θράκης και την πλήρη αλλοίωση των χαρακτηριστικών του πανηγυριού. Πώς νομιμοποιείται να δημιουργεί υπαίθριο παράνομο χώρο λατρείας μη αναγνωρισμένης αίρεσης;
  • 6.Το πανηγύρι δεν είχε κόσμο! Και χθες το βράδυ ο καιρός δεν βοήθησε! Δυστυχώς, οι παρεμβάσεις των τουρκοφρόνων εθνικιστών, η θεσμική απουσία της Πολιτείας και η εν κρυπτώ ….παρουσία κάποιων μεγαλοσχημόνων της Περιφέρειας που πίσω από το αλαζονικό ύφος τους διαπνέονται από μεγάλες δόσεις ενδοτισμού συνέβαλαν στην απαξίωση μιας παραδοσιακής εκδήλωσης από το σύνολο του κόσμου. Οι παρακρατικοί του Προξενείου προσπαθούν με την περιορισμένης βαρύτητας παρουσία τους να επιβάλλουν αναφορές στην τουρκική κουλτούρα, με “μαύρους χορηγούς” και ” μαύρα χρήματα” τρίτης χώρας και κάτω από αδιαφανείς διαδικασίες. Ο Ερδέμ Χουσεΐν είναι πολύ κατώτερος των περιστάσεων και σε κάποια σημεία η συμπεριφορά του είναι φαιδρή!!! και δημιουργεί και …. ψιθύρους που αφορούν την μη χρηστή στάση του.
  • 7. Επίσης εντυπωσιακή η φαιδρότητα με τις αλληλοβραβεύσεις των μελών της παρακρατικής συμμορίας του Προξενείου της Κομοτηνής , με βουλευτές, δημάρχους , περιφερειακούς συμβούλους που βραβέυονται από στελέχη του Τουρκικού Ερντογανικού ΑΚΡ όπως είναι ο Oktay Yılmaz και παρακρατικός εκπρόσωπος οτυ Χασάν Κιουτσούκ του παραρτήματος του αλυτρωτικού συλλόγου Προύσσας BTTDD Bursa Hasan Karaömer.
  • 8. Ο Ιλχάν Αχμέτ αντέχει! και στέλνει τα δικά του μηνύματα διασώζοντας την πολιτική τιμή των Θρακιωτών!
    Εκτός πρωτοκόλλου τουρκοφρόνων, τουρκικού προξενείου και παρακρατικού συστήματος, ο βουλευτής ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ Ροδόπης επισκέφθηκε και φέτος τις εκδηλώσεις του Αλάν Τεπέ δίνοντας το δικό του στίγμα σε όσα προηγουμένως περιγράψαμε.
    Όπως δήλωσε και ο ίδιος : Βρέθηκα σήμερα στην περιοχή ‘ Alantepe ‘ της ορεινής Ροδόπης και είχα εγκάρδια υποδοχή από τους συμπατριώτες μου που ήρθαν να παρακολουθήςουν τις εκδηλώσεις . Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συμπατριώτες μας για τη θερμή υποδοχή που μου επιφύλαξαν . Οι προσπάθειές τους να κρατήσουν ζωντανές τις παραδόσεις μας ιδίως της ‘ πάλης‘ είναι αξιοθαύμαστες.Κανείς δεν πρέπει να έχει καμία αμφιβολία ότι, ως εκπρόσωπος του λαού, βουλευτής μόνο του λαού μας , θα συνεχίσω να είμαι δίπλα τους και να εργάζομαι για να λύσω τα προβλήματά τους
  • 9 Ποιός και γιατί επέλεξε την Ντενίζ Σεκί και την Ankaralı Yasemin;
    Με το τέλος των εκδηλώσεων πρωτοκόλλου και αθλητικού εθνικισμού ο χώρος του Αλάν Τεπέ κατακλύσθηκε από ήχους τουρκικής μουσικής έντεχνης και τουρμπο-λαικο-φολκ-ποπ όπως είχε προαναγγελθεί! Και στο καλλιτεχνικό μέρος της σημερινής τουρκοφιέστας απουσίαζε οποιαδήποτε αναφορά στην τοπική μουσική παράδοση και βεβαίως δεν υπήρχε ελληνόφωνος καλλιτέχνης ή δεν περιελάμβανε μέχρι στιγμής, το καλλιτεχνικό πρόγραμμα ελληνικά τραγούδια…
    Η τουρκάλα καλλιτέχνης κ. Ντενίζ Σεκί (Deniz Seki) [1970] μας ήρθε στο Αλάν Τεπέ προσκεκλημένη από την παρακρατική σέκτα του Προξενείου και τον Δήμαρχο Αρριανών. Η παρακμάζουσα πάλαι ποτέ δημοφιλής ποπ σταρ έχει στο παρελθόν συλληφθεί για χρήση ναρκωτικών (κοκαΐνη), έχει εκτίσει ποινή φυλάκισης και υπάρχουν αναφορές για εμπλοκή της με το οργανωμένο έγκλημα.
    Η περιπέτειά της ξεκίνησει το 2009 όπου συνελήφθη για χρήση ναρκωτικών ενώ τον Φεβρουάριο 2010 της απαγγέλθηκε κατηγορία για διακίνηση ναρκωτικών, εξέτισε ποινή επτά (7) μηνών και το 2012 της απαγγέλθηκε εκ νέου κατηγορία για διακίνηση ναρκωτικών όπου και καταδικάσθηκε σε φυλάκιση 6 ετών και 3 μηνών. Στις 15 Νοεμβρίου 2014, η Seki συνελήφθη στην Κωνσταντινούπολη , εξέτισε την ποινή της στις Γυναικείες Φυλακές του Μπακίρκιοϊ (Μακροχωρίου)κι αποφυλακίστηκε στις 5 Ιουνίου 2017.Μέχρι και τη σύλληψή της υπήρχαν φήμες ότι είχε βρει καταφύγιο στη Μύκονο. Επίσης, κάποιοι την είχαν δει στη συνοικία Τούζλα της Πόλης, όπως και στο Μποντρούμ (Αλικαρνασσό). Τελικά εντοπίστηκε στο σπίτι που κρυβόταν, στη συνοικία Εσενγιούρτ της Κωνσταντινούπολης, στο οποίο μάλιστα αν και καταζητούμενη διοργάνωνε μέχρι και πάρτι, γεγονός που δημιουργεί υποψίες για σχέση της κ. Ντενίζ Σεκί με το βαθύ κράτος της Τουρκίας!
    Στο ίδιο πλαίσιο και η άλλη τραγουδίστρια Ankaralı Yasemin η οποία ξεκίνησε την συναυλία της με το τουρκοποιημένο ελληνικό παρασοδιακό νησιώτικο
    Sallasana sallasana mendilini , Akşam oldu göndersene sevdiğimi [Κούνησε το μαντήλι σου Είναι βράδυ, στείλε μου την αγάπη μου] χωρίς καμία αναφορά στην Χώρα Ελλάδα που την φιλοξενούσε. Για την ιστορία να επισημάνουμε ότι στο τουρκικό ρεπερτόριο το τραγούδι ηχογραφήθηκε το 1950 στην Κωνσταντινούπολη από την Safiye Ayla με τίτλο “Sallasana Mendilini” (Columbia 22183).
  • 10. Θα απαντήσει κανείς εκ των αρμοδίων στα όσα ερωτήματα έχουμε θέσει και στα όσα προκύπτουν από τα ως άνω αναφερθέντα στοιχεία; Και βεβαίως, υπάρχει κι ένα ερώτημα σχετικά με τα χρηματικά έπαθλα των αθλητών, καθώς φαίνεται ότι ο Δήμαρχος Αρριανών δήλωσε αδυναμία να δώσει και τα χρηματικά βραβεία που είχε υποσχεθεί. Αληθεύει;;

Αντί Επιλόγου

Ποιός συγκαλύπτει την έκνομη δράση του Δημάρχου Αρριανών;

Δεν ισχύει η αντιπυρική προστασία για το Αλάν Τεπέ και τον Δήμαρχο Αρριανών;

ΠΑΜΘ και Κτηνιατρική Υπηρεσία ξέρουν τί γίνεται στο Αλαν Τεπέ;

Συνάντηση παρακρατικών με τους Αντιδημάρχους Προύσσας και Αρριανών

Οι εκδηλώσεις στα Αρριανά συνδέονται με την δήθεν “111η Επέτειο ίδρυσης του Κράτους της Οργάνης”;

 

Οι εκδηλώσεις στα Αρριανά συνδέονται με την “Ημέρα της Νίκης” της Τουρκίας;

 

Αρθρογράφος