Κι ενώ ο σχεδιασμός για τις ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ της Κομοτηνής φαίνεται ότι ακόμη δεν έχει βρει τον βηματισμό του, καθώς αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στις “πολιτιστικές” ή “καταναλωτικές” επιλογές των διοργανωτών του με λίγο άρωμα εκδηλώσεων τύπου Via Egnatia, σε μία γωνιά της πόλης δεν υπάρχουν διλήμματα…
Το 24 Hours Market και εφέτος ετοιμάζεται να δώσει την άλλη διάσταση στη ζωή της πόλης, στις 22 Σεπτεμβρίου, συνδυάζοντας προσφορές σε μεγάλη ποικιλία ελληνικών προϊόντων με έμφαση στις τοπικές ετικέττες με την σύγχρονη ελληνική λαϊκή και ποπ μουσική, όπως έχει κάνει επιτυχημένα και στο παρελθόν.
To event με την Κατερίνα Στικούδη ακόμη συζητιέται….
Για φέτος, το 24 Hours Market επέλεξε να μείνει στην ιστορία της πόλης μας γιορτάζοντας τα τέσσερα χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας του στην Κομοτηνή, προσκαλώντας τον Ηλία Βρεττό αλλά και τον “δικό” μας Στάθη Λουλουδόπουλο, που πρώτο το komotinipress παρουσίασε.
Ήδη το διαδικτυακό κοινό έχει δείξει την προτίμησή του και στα νέα τραγούδια του Στάθη που θα παρουσιασθούν σε ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ στην Κομοτηνή. Το ΑΚΟΥ και ΜΟΝΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ακούγονται παντού.
Όλα δείχνουν ότι οι επιλογές του Σωτήρη Τσεσμελή, του επιχειρηματία που βρίσκεται πίσω από το 24 Hours Market, ανταποκρίνονται στις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες του κοινού της Κομοτηνής ενώ το εγχείρημα φαίνεται ότι άρεσε και σε πλειάδα χορηγών που στηρίζουν την όλη προσπάθεια: Coca Cola 3Ε, Kasapis collection, Αθηναϊκή Ζυθοποιία, Sport Fitness, Μπυρα Άλφα, Ifantis, Algida. Red Bull, Εβροφάρμα, Doutsini Security
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;