Το 2019 συνέβησαν πολλά πρωτοφανή γεγονότα. Κάηκε ο Αμαζόνιος, επισημοποιήθηκε το Brexit, πέθανε ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας, βγήκε πρόσωπο της χρονιάς ένα 16χρονο κορίτσι που αγωνίζεται για την κλιματική αλλαγή, συζητήθηκε όσο καμία άλλη μία ταινία για έναν ήρωα DC Comics, τον Τζόκερ. Αλλά τίποτε απ’ όλα αυτά δεν έφτασε στην κορυφή των αναζητήσεων στην Ελλάδα.
Αυτό που απασχόλησε περισσότερο τους έλληνες χρήστες είναι κάτι που συμβαίνει κάθε χρόνο τις τελευταίες δεκαετίες, από το 1974. Η Eurovision, ήταν η συχνότερη αναζήτηση το 2019. Σταθερή αξία.
Δεύτερη συχνότερη αναζήτηση στο Google το 2019, οι «ευρωεκλογές» και η φράση «πού ψηφίζω».
Τρίτη συχνότερη αναζήτηση η λέξη «σεισμός», γιατί δεν είσαι μόνο εσύ αυτός που μετά τον σεισμό στη Μαγούλα στις 19 Ιουλίου, όποτε αισθάνεσαι ένα μικρό τράνταγμα, γκουγκλάρεις «σεισμός τώρα».
Είναι εντυπωσιακό το φάσμα ερωτήσεων που έχει καταγράψει μέχρι σήμερα το Google και το τι μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος εγκέφαλος. Γιατί ηλεκτρίζονται τα μαλλιά; Πού φυτρώνουν οι μορχέλες; Έχουν γόνατα οι πιγκουίνοι;
Ερωτήσεις που μπορεί να μη σκεφτόσουν ποτέ, αλλά τώρα δεν μπορείς να βγάλεις από το μυαλό σου, σωστά; Ετοιμάσου. Ακολουθούν οι συχνότερες απορίες που καταγράφηκαν το 2019.
Αραιός πουρές από μαλακά φρούτα. Και γιατί όλη η Ελλάδα, από 7 έως 13 Απριλίου 2019, έψαξε στο Google «τι είναι το κουλί»; Γιατί, “ΕΝ ΚΟΥΛΙ;;;”.
Το βίντεο από το θρυλικό επεισόδιο του Master Chef, όπου ο παίκτης Χαράλαμπος Κοτσώνης ξεφτίλισε με την κυπριακή του προφορά τον συμπαίκτη του Παντελή και το κουλί που έφτιαξε, ρωτώντας τον επίμονα, φωναχτά και ειρωνικά αν “Εν κουλί αυτό;” έγινε viral. Υπάρχει σε meme, σε αποκριάτικη στολή, σε ετικέτα μαρμελάδας, σε παγωτό. Και πλέον είναι brand name. Ο Χαράλαμπος Κοτσώνης άρπαξε την ευκαιρία, κατοχύρωσε τα δικαιώματα της ατάκας και τη μετέτρεψε σε logo. Τώρα βγάζει λεφτά από το branded θερμός “Εν κουλί;”. Marketing 😉
Νέα τηλεφωνική γραμμή στη ζωή μας για μία νέα άκαπνη δεκαετία που ανοίγεται μπροστά μας. Το 1142 είναι το τηλέφωνο όπου καλούμε για να ενημερωθούμε για την εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου, για να πληροφορηθούμε για το πώς μπορούμε να κόψουμε το κάπνισμα και για να καταγγείλουμε μαγαζιά ή άτομα που δεν τηρούν τον νόμο. Άλλη μία τέλεια αφορμή για τέλεια memes.
Όχι δεν έγινε κανένα λάθος στα analytics του Google. Η συμφωνία που υπογράφηκε το 2018, κλειδώνοντας το επίσημο πλέον όνομα της Βόρειας Μακεδονίας, ήταν ανάμεσα στις κορυφαίες αναζητήσεις και το 2019. Μάλλον είναι πολλοί που δεν το έχουν ξεπεράσει.
Δε χρειάζεσαι καμία αφορμή για να γκουγκλάρεις για τους Illuminati. Αλλά ειδικά το 2019, ο λόγος ήταν ο ράπερ Sin Boy και τα ποστάκια που ανέβασε με τις δικές του ερμηνείες για τους Πεφωτισμένους. Και εννοείται ότι ο Sin Boy ήταν μία από τις διασημότητες με τις περισσότερες αναζητήσεις στο Google. Δεύτερος στη σειρά, μετά το αστέρι του τένις, Στέφανο Τσιτσιπά και πριν τον ηθοποιό που μας έκανε όλους να μιλάμε για τον Τζόκερ, τον Joaquin Phoenix.
Η ερώτηση “πώς θα χάσω κιλά / πώς θα χάσω λίπος” δεν πεθαίνει ποτέ. Σύμφωνα με τα δεδομένα του 2019, κορυφώνεται στο τέλος των καλοκαιρινών διακοπών και μετά τις χριστουγεννιάτικες διακοπές. Τις ημέρες που αισθανόμαστε πιο ευάλωτοι από ποτέ.
Αλλά έχουμε δύο ξεκάθαρους νικητές στην κατηγορία φαγητό:
Φανουρόπιτα (με κορύφωση στον Αύγουστο του 2019), γιατί ποτέ δεν ξεχνάμε τις παραδόσεις μας και τους αγίους μας.
Γαριδομακαρονάδα (στις αρχές Μαρτίου και στις αρχές Δεκεμβρίου), γιατί είμαστε μερακλήδες.
Και έναν outsider:
Πάνκεϊκς. Γιατί σε ό,τι έχει να κάνει με φαγητό είμαστε ανοιχτόμυαλοι και μας αρέσει να ακολουθούμε τα trends.
Η ασφάλεια αυτοκινήτου δεν είναι και το πιο απλό πράγμα στον κόσμο. Αν δεν είναι ξεκάθαρα διατυπωμένο το τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει, χάνεις την μπάλα. Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος να καταλάβεις πόση σύγχυση μπορεί να προκαλέσει σε κάποιον η έννοια και διαδικασία της ασφάλειας αυτοκινήτου, από το να διαβάσεις τις αναζητήσεις στο Google.
Λήγει. Μένεις χωρίς ασφάλεια αυτοκινήτου.
Δεν έχεις ασφάλεια αυτοκινήτου. Για να εκδοθεί το συμβόλαιό σου, πρέπει πρώτα να πληρώσεις. Αν δεν πληρώσεις, δεν έχεις ασφάλεια αυτοκινήτου. Αυτό σημαίνει ότι αν γίνει κάποιος έλεγχος για τον εντοπισμό ανασφάλιστων οχημάτων, θα πληρώσεις πρόστιμο.
Άστο. Καλύτερα κόψε το κάπνισμα, έστω την ώρα που οδηγείς!
Πολλά! Το βασικό – και υποχρεωτικό από τον νόμο – είναι η Αστική Ευθύνη, δηλαδή η κάλυψη για οποιαδήποτε ζημιά προκαλέσεις σε τρίτο. Από εκεί και πέρα υπάρχουν πολλές καλύψεις που μπορείς να διαλέξεις, όπως Οδική Βοήθεια, Φυσικά Φαινόμενα και Κλοπή. Αλλά για να μπορέσεις να καταλάβεις ακριβώς τι καλύπτει και τι δεν καλύπτει η ασφάλεια πρέπει να γνωρίζεις κάποιες πολύ βασικές έννοιες. Τις γνωρίζεις;
Η ασφάλεια κλοπής δεν είναι υποχρεωτική, είναι προαιρετική κάλυψη. Οπότε αν δεν την έχεις επιλέξει στο πρόγραμμά σου, δεν έχεις κάλυψη σε περίπτωση που κλαπεί το αυτοκίνητό σου.
Δεν έχει σημασία. Αν έχεις αγοράσει συμβόλαιο ασφάλειας αυτοκινήτου, και δεν ξέρεις τι καλύψεις έχεις ούτε πώς μπορείς να το βρεις εύκολα, πρέπει να αλλάξεις ασφαλιστική. Γιατί κάτι δεν κάνει καλά η δική σου.
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies, για την συλλογή στατιστικών στοιχείων και την διασφάλιση της καλύτερης εμπειρίας σας.
Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookies. Tι είναι τα Cookies;